arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶

زور استقلال به پیکان 10 نفره نرسید/ پیروزی فولاد مقابل سپیدرود رشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در یکی دیگر از بازی‌های امروز رقابت‌های لیگ برتر جدال تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم‌های پیکان و استقلال از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار به تساوی بدون گل انجامید تا شاگردان شفر پس از برتری هفته گذشته برابر گسترش، امروز بار دیگر از گل زدن باز بمانند.

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان (83- مهدی مومنی)، آرفنگ دافه (78- بختیار رحمانی) و کنت ایکه چوکو (63- امیر روستایی).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینى، مجید حسینى، خسرو حیدری، امید ابراهیمى، امید نور افکن (73- فرشید باقری)، سرور جپارف(61- داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلى، سجاد شهباززاده (83-مهدی قائدی)، جابر انصاری، روزبه چشمی و میلاد زکى‌پور.

پیام حیدری کار قضاوت این دیدار را برعهده دارد. او به امیرحسین صادقی و دافه از پیکان کارت زرد نشان داد و ابوالفضل ابراهیمی را هم از این تیم اخراج کرد.

نیمه اول

دقیقه9: سرور جپاروف قصد داشت از خروج اشتباه پیام نیازمند استفاده کند، اما ضربه او که از وسط زمین زده شده بود، با اختلاف اندک از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 10: داور برخورد خسرو حیدری با کنت را خطای پنالتی تشخیص داد، اما پس از مشورت با کمک اول خود، از تصمیمش صرف نظر کرد.

دقیقه 18: امیرحسین صادقی به‌خاطر خطا روی جابر انصاری با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 19: ضربه آزاد سرور جپاروف به دیوار دفاعی پیکان برخورد کرد و برگشت.

دقیقه 21: حرکت تیمی و زیبای بازیکنان استقلال یک فرصت خوب گلزنی را در درون محوطه جریمه نصیب سجاد شهباززاده قرار داد، اما ضربه وی به بازیکن پیکان خود را راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 33: ارسال کوتاه خسرو حیدری از راست در محوطه جریمه به امید ابراهیمی رسید. ضربه ابراهیمی که در وضعیتی نامتعادل زده شد، پس از عکس‌العمل دروازه‌بان پیکان به کرنر رفت.

دقیقه 39: اشتباه عجیب سید مجید حسینی باعث شد که کنت در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان قرار بگیرد، اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت تا جدی‌ترین فرصت پیکان در نیمه نخست از دست برود.

دقیقه 42: بازیکنان پیکان در ضد حمله صاحب فرصت شدند، اما ضربه خودخواهانه و از راه دور کنت را دروازه‌بان استقلال دفع کرد.

دقیقه 2+45: ضربه سر مرتضی آقاخان با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: کنت در نیمه دوم هم نشان داد که همان بازیکن خودخواه نیمه نخست است. او این بار هم با تعلل خود و در حالی که می‌خواست به‌جای پاس دادن شوت بزند، توپ را از دست داد.

دقیقه 47: ضربه چکشی آرفنگ دافه دقیقاً به‌جایی رفت که دروازه‌بان در آنجا حضور داشت.

دقیقه 53: ضربه کاشته‌ای مرتضی آقاخان از فاصله‌ای اندک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 61: سرور جپاروف جای خود را در ترکیب استقلال به داریوش شجاعیان داد.

دقیقه 62: امیر روستایی به‌جای کنت به زمین آمد.

دقیقه 63: ضربه از راه دور و محکم امید نورافکن از راه دور از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 66: دروازه‌بان استقلال ضربه امیر روستایی را که از زاویه بسته زده شده بود، در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 68: امیر روستایی بار دیگر در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد، اما در بین چهار بازیکن استقلال گرفتار شد و توپ را از دست داد.

دقیقه 70: پاس در عمق میلاد زکی‌پور در محوطه جریمه به جابر انصاری رساند، اما مدافعان پیکان پاس در عرض او برای شهباززاده را مدافعان پیکان دفع کردند.

دقیقه 73: فرشید باقری جایگزین امید نورافکن در ترکیب استقلال شد.

دقیقه 76: ارسال امید ابراهیمی از سمت راست بلوکه شد و در اختیار پیام نیازمند قرار گرفت.

دقیقه 77: ابوالفضل ابراهیمی و دافه با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 78: دافه جای خود را به بختیار رحمانی داد.

دقیقه 79: تنها چند دقیقه بعد ابوالفضل ابراهیمی دومین کارت زرد خود را هم گرفت و از زمین اخراج شد تا پیکان بازی را با 10 بازیکن دنبال کند.

دقیقه 80: بازیکنان استقلال در پشت محوطه جریمه پیکان خیمه زده بودند، با ضربه فرشید اسماعیلی که از بالای دروازه به بیرون رفت، فشارها از روی دروازه این تیم برداشته شد.

دقیقه 83: مرتضی آقاخان لنگ‌لنگان از زمین بیرون آمد تا مهدی مومنی جایگزین او شود. در سوی مقابل هم شجاد شهباززاده جای خود را به مهدی قائدی داد.

دقیقه 88: ضربه امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90: ضربه از راه دور مومنی با عکس‌العمل زیبای دروازه‌بان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 1+90: ضربه سر روزبه چشمی در آغوش پیام نیازمند آرام گرفت.

پیروزی فولاد مقابل سپید رود

همچنین در دیگر بازی این هفته تیم‌های فولاد و سپیدرود رشت از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک فولاد به پایان رسید.رحیم زهیوی در دقیقه 17 و صابر حردانی در دقیقه 77، گل‌های شاگردان پورموسوی را به ثمر رساندند و میثم تهی‌دست در دقیقه 81 برای سپیدرود گلزنی کرد. فولاد ضمن دستیابی به سومین پیروزی متوالی خود، با 26 امتیاز موقتاً به جایگاه دوم جدول صعود کند. سپیدرود نیز با این شکست، با 12 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند.روح‌الله شریفی داور این دیدار، احسان مرادیان از فولاد و محمدرضا الماسخاله از سپیدرود را با کارت زرد جریمه کرد.

تساوی سپاهان با استقلال خوزستان

در دیگر بازی امروز از رقابت های لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی هم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.جلال الدین علی محمدی در دقیقه 73 برای سپاهان و وحید نامداری در دقیقه 89 برای استقلال خوزستان گل به ثمر رساندند.

نظرات بینندگان