arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶

تیم مولر از داماد ترامپ بازجویی کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گفته یک منبع آگاه، داماد رئیس جمهور آمریکا توسط تیم محققان بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی آمریکا درباره مایکل فلن مشاور سابق امنیت ملی دولت واشنگتن مورد بازجویی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این منبع آگاه گفت: بازجویی از جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که اوایل ماه جاری میلادی صورت گرفت، حدود ۹۰ دقیقه به طول انجامید و با هدف دستیابی به این پاسخ که آیا کوشنر در خصوص مایکل فلن اطلاعاتی دارد یا خیر، انجام شد.

این منبع افزود: چندین تن از شاهدان کاخ سفید نیز درباره اطلاعاتی که از فلن داشتند، مورد بازجویی قرار گرفتند.

در فوریه سال جاری میلادی پس از آنکه مقامات به این نتیجه رسیدند که مایکل فلن آنها را درباره ماهیت ارتباطاتش با سفیر روسیه در آمریکا گمراه کرده، فلن مجبور به استعفا از کاخ سفید شد.

تایید خبر بازجویی از کوشنر در حالی مطرح شد که دادستان‌هایی که برای رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات مربوط به ارتباط ترامپ با روسیه کار می‌کنند شهادت هیئت منصفه مربوط به توافقات تجاری خصوصی فلن را به تعویق انداختند.

وکیل کوشنر در بیانیه‌ای گفت: کوشنر به صورت داوطلبانه با تمامی تحقیقات مرتبط همکاری کرده و به این همکاری‌ها ادامه خواهد داد.

برچسب ها: ترامپ
نظرات بینندگان