arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶

قرعه سخت برای فرانسه با حضور ایران/ چگونه کار آلمان، برزیل و آرژانتین سخت می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بلیجر ریپورت به پیش‌بینی قرعه‌های سخت گروه‌های جام‌جهانی پرداخته که در این میان حضور ایران در گروه فرانسه، کار خروس‌ها را سخت خواهد کرد.

قرعه‌کشی جام‌جهانی 2018 فردا در شهر مسکو روسیه برگزار می‌شود و 32 تیم حاضر در این پیکارها رقابای خود را در گروه‌های 8 گانه خواهند شناخت.

سایت بلیچر ریپورت بر این اساس به پیش‌بینی گروه‌های سخت جام‌جهانی در گروه‌هایی که تیم‌های آلمان، برزیل، اسپانیا و فرانسه حضور دارند پرداخته است.

بدون شک حضور تیم ملی اسپانیا که در سید دو حضور دارد در گروه هر یک از این تیم‌ها، دیدارهای جذابی را در مرحله گروهی جام‌چهانی رقم خواهد زد.

بر این اساس این سایت در این میان گروه تیم ملی فرانسه به عنوان تیم سید یک، با حضور اسپانیا به عنوان تیم سید 2، ایران به عنوان تیم سید 3 و مراکش تیم سید 4، را یکی از سخت‌ترین گروه‌ها دانست که کار را برای خروس‌های آبی سخت خواهد کرد.

گروه تیم ملی آلمان با حضور اسپانیا، سنگال و ژاپن هم می‌تواند برای ژرمن‌ها سخت باشد، همچنین گروه آرژانتین، اسپانیا، مصر و صربستان هم دیگر گروه سختی خواهد بود که می‌تواند برای یاران لیونل مسی دردسر ساز شود. گروه برزیلی‌ها در شرایطی که تیم اسپانیا،‌ دانمارک و نیجریه در آن گروه هستند هم برای سلسائو ممکن است شرایط سختی را رقم بزند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان