arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶

پیروانی: با بازی بسته از پس پرتغال و اسپانیا برمی‌آییم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی پیشین تیم ملی امید می‌گوید ایران می‌تواند با یک بازی بسته امتیازات لازم را از پرتغال و اسپانیا کسب کند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه C جام جهانی با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه شد و در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار گرفت.

امیرحسین پیروانی، سرمربی پیشین تیم ملی امید و جوانان ایران درباره هم‌گروهی ایران با این سه تیم و قرار گرفتن در این گروه سخت گفت: با دو تیم بسیار خوب اروپایی به نام پرتغال و اسپانیا هم‌گروه شدیم و بازی‌های جذابی را مقابل این تیم‌ها انجام خواهیم داد. هر دو تیم صاحب سبک هستند و کار سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

او با بیان این که هر اتفاقی در این بازی‌ها امکان‌پذیر است گفت: نباید از الان ناامید شد. می‌توانیم از این گروه هم صعود کنیم. گروه سختی داریم اما کی‌روش شناخت بسیار خوبی از پرتغال و اسپانیا دارد. ما در دوره قبل با آرژانتین هم‌گروه شدیم و تا دقایق پایانی این تیم را متوقف کردیم که در دقایق آخر شکست خوردیم. می‌توانیم با یک بازی بسته و منطقی امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در جام جهانی زیر ۲۰ سال کره جنوبی با اشاره به هم‌گروهی ایران و پرتغال در آن تورنمنت گفت: ما با پرتغال بازی کردیم و حتی از این تیم پیش افتادیم که در ادامه بازی را واگذار کردیم. کی‌روش پرتغال را به خوبی می‌شناسد و بهتر از هر مربی دیگری می‌تواند این تیم را مهار کند. امیدوارم او از پس پرتغال بربیاید.

پیروانی در واکنش به این که آیا ایران می‌تواند با پیروزی برابر مراکش در بازی نخست روحیه خود را افزایش دهد و از پس اسپانیا و پرتغال بربیاید؟ تاکید کرد: شاید مراکش در رنکینگ تیم پایین‌تری نسبت به هر سه تیم باشد اما ما نشان دادیم که مقابل تیم‌های بزرگ‌تر بهتر بازی می‌کنیم. مراکش تیم قدرتمندی است. جام جهانی جام شگفتی‌هاست. شاید اسپانیا یا پرتغال در بازی نخست نتیجه‌ای را به دست بیاورند که موجب افت روحیه هر کدام از تیم‌ها شود و در بازی‌های بعد با ترس و لرز به میدان بروند و از این طریق تیم ما امتیازات لازم را کسب کند. امیدوارم با درایت کی‌روش و طبق قولی که داده بود بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

نظرات بینندگان