arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

کاندیدای عجیب برای ریاست فدراسیون بسکتبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مشحون هفته گذشته پس از 15 سال از فدراسیون بسکتبال رفت. بلافاصله پس از استعفای او سرپرست فدراسیون بسکتبال مشخص شد. اما سرپرستی فدراسیون دغدغه اهالی بسکتبال نیست، همه در انتظار برگزاری مجمع و انتخاب رییس جدید فدراسیون هستند.

به گزارش جام جم، از هم اکنون و از گوشه و کنار اخبار متعددی درباره کاندیداهای ریاست فدراسیون بسکتبال به گوش می‌رسد. در واقع چهره‌های مختلفی قرار است برای کاندیدا شدن ریاست ثبت نام کنند.

مازیار ناظمی سخنگو و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و گوینده اسبق اخبار ورزشی در تلویزیون نخستین کسی است که برای ریاست فدراسیون بسکتبال ثبت نام کرده است. این اتفاق در حالی افتاده است که عملکرد او در پست فعلی‌اش هم از نگاه برخی کارشناسان انتقادبرانگیز بوده است.

او حالا بدون داشتن سابقه قابل توجه در بسکتبال قصد ریاست بر فدراسیونی دارد که در سال های گذشته جز موفق ترین فدراسیون های ورزشی بوده است.

اکنون چهره های مختلف بسکتبال اعم از مربی و بازیکن و کارشناس نسبت به ثبت نام ناظمی به شدت انتقاد دارند. گمانه زنی ها نشان می دهد حضور او در فدراسیون بسکتبال با استقبال اهالی این رشته روبرو نخواهد شد، بخصوص که خوب می دانیم بسکتبال ایران مملو از گروه های چند نفره رسانه ای و خود اهالی بسکتبال است

نظرات بینندگان