arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶

پاسخ وزیر نفت نمایندگان مجلس را قانع کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجلس شورای اسلامی پس از طرح سوال نماینده مردم اسفراین در خصوص توقف تولید در کارخانه لوله گستر اسفراین به توضیحات وزیر نفت گوش کرد و در پایان توضیحات بیژن زنگنه را قانع کننده دانست.

به گزارش ایسنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس هادی قوامی خطاب به وزیر نفت از وی پرسید: چرا کارخانه لوله گستر اسفراین که متناسب با استانداردهای شرکت ملی نفت کشور توان تولید 60 هزار تن انواع لوله های بدون درز نفت و گاز را دارد، از مناقصات شرکت ملی نفت کنار گذاشته شده است؟

وزیر نفت نیز در پاسخ ضمن تایید توان داخلی شرکت مذکور و زنجیره تولید ارزش که شامل 7 شرکت دیگر داخلی هم می شود، اما فقدان منابع مالی کافی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز را دلیل اصلی کنار گذاشتن شرکت لوله گستر اسفراین اعلام کرد.

پس از طرح سوال نماینده سوال کننده و توضیحات وزیر نفت، مسعود پزشکیان (رئیس جلسه) خطاب به زنگنه پرسید: آیا نظر نماینده مردم اسفراین در سپردن مناقصه تولید 30 هزار تن انواع لوله‌های بدون درز به شرکت لوله گستر اسفراین واگذار می شود، که با تایید وزیر نفت روبرو شد و بدین ترتیب با قانع شدن هادی قوامی نماینده مردم اسفراین از به رای گذاشتن سوال وی صرف نظر کرد.

بدین ترتیب مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر نفت قانع شد.

نظرات بینندگان