arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶

جستجوی پیکرهای شهدا در کردستان عراق متوقف شد / علت: انسداد مرزها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جستجوی پیکرهای شهدا در کردستان عراق متوقف شد / علت: انسداد مرزها

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: متاسفانه در کردستان عراق به دلیل انسداد مرز، عملیات جستجوی پیکر شهدا متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، سردار سیدمحمد باقرزاده در حاشیه ورود ۵۵ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه به کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیکرهای این شهدا در محور غرب و جنوب عراق (واسط) و مناطق مختلف از جمله جزایر اروند، شلمچه، مجنون و شرق دجله تفحص شده است.

وی با اشاره به سرعت عملیات جستجوی پیکرهای شهدا در این مناطق افزود: متاسفانه در کردستان عراق به دلیل انسداد مرز، عملیات جستجوی پیکر شهدا متوقف شده است.

باقرزاده بیان کرد: همچنین امروز در مرز شلمچه اجساد ۴۶ سرباز عراقی که توسط نیروهای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ایران به تازگی تفحص شده بودند، از سوی مقامات کشورمان به مسئولان کشور عراق تحویل داده شدند. این سربازان عراقی در جنوب غرب و شمال غرب ایران کشته شده بودند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آیین وداع با شهدای تازه تفحص شده ساعت ۲۰ امشب در معراج شهدای اهواز برگزار می‌شود. پس از آن پیکرهای این شهدا برای شناسایی به تهران منتقل خواهد شد.

نظرات بینندگان