arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶

امینی: شهرداری تهران ملزم شد گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی را هر 6 ماه ارائه دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امینی: شهرداری تهران ملزم شد گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی را هر 6 ماه ارائه دهد

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از الزام شهرداری تهران برای ارائه گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی از سال ۱۳۹۱ یعنی زمان تصویب این طرح تا شش ماهه نخست سال جاری، ظرف مدت شش ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم امینی در تشریح مصوبات سی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: پیش‌تر معاون شهرسازی شهرداری تهران در شورای شهر تهران حاضر شده بود و گزارشی از روند تغییر و تحولات آنچه که ظرف سال‌های گذشته اتفاق افتاده است ارائه کرد، اما فرصت پاسخگویی به سوالات اعضا پیش نیامد که در این جلسه بار دیگر آقای حجت -معاون شهرسازی شهرداری تهران- در جلسه شورا حاضر شدند و گزارش مفصلی را ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز در حوزه شهرسازی پاسخ داده شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی گفت: کلیات این طرح در جلسه گذشته شورا تصویب شده بود که در این جلسه اصلاحیه‌ای همراه با ماده واحده و چند بند و تبصره به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید. بدین ترتیب شهرداری تهران الزام دارد که ظرف مدت ۶ ماه از میزان تحقق طرح تفصیلی از سال ۱۳۹۱ تا ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۶ را ارائه کند. در ابتدا مقرر بود این گزارش ظرف مدت سه ماه ارائه شود اما با نظر معاون شهرسازی شهرداری تهران و توافق اعضا این مدت شش ماه مقرر شد.

امینی درخصوص آلودگی شهر تهران گفت: متاسفانه این مشکل عوامل عدیده‌ای دارد و باید با برنامه جامع و همکاری نهادهای مرتبط حل و فصل شود. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز به این موضوع توجه جدی دارند و امیدواریم تلاش‌های آن‌ها به کاهش آلودگی هوا منجر شود.

نظرات بینندگان