arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۶

نتانیاهو: لیدر توریست‌های مسیحی در قدس می‌شوم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی از شهر قدس، پیشنهاد داد در سفر توریست‌های مسیحی به اراضی اشغالی لیدر این گردشگران شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نتانیاهو: لیدر توریست‌های مسیحی در قدس می‌شوم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی از شهر قدس، پیشنهاد داد در سفر توریست‌های مسیحی به اراضی اشغالی لیدر این گردشگران شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در پیامی با عنوان "عید میلاد مسیح از قدس، پایتخت اسرائیل"، گفت: اسرائیل پناهگاه اقلیت مسیحی خود است که حدود دو درصد ساکنان را تشکیل می‌دهند و این مسئله به این دلیل است که ما از حقوق همگان حمایت می‌کنیم.

نتانیاهو در فایل تصویری در توییتر در کنار قدس شرقی ظاهر شد.

اسرائیل سال ۱۹۶۷ قدس شرقی را اشغال کرد و این درحالی است که فلسطینی‌ها این شهر را پایتخت کشور خود می‌دانند.

نتانیاهو در این پیام به مناسبت عید میلاد مسیح اسامی اماکنی را برای زائران مسیحی در اراضی اشغالی ذکر کرد و گفت: از جمله این اماکن کلیسای "المهد" در قدس است که پایه و اساس میراث یهودی-مسیحی ماست.

نتانیاهو گفت: کسانی که به اسرائیل می‌آیند من خود راهنمای آن‌ها برای بازدید از اماکن خواهم بود. در واقع در این سفر توریستی من لیدر شما خواهم بود.

وی گفت که این اتفاق سال آتی در جریان عید میلاد مسیح رخ خواهد داد.

ماهیت قدس تغییر ناپذیر است

از سوی دیگر رامی الحمدالله، نخست‌وزیر فلسطین در مراسمی در شهر بیت لحم گفت: این اجماع بین المللی به مسئله ما قدرت و ثبات بیشتری می‌بخشد و بر اراده و پافشاری مردم ما می‌افزاید.

وی افزود: هیچ تصمیمی نمی‌تواند وضعیت و جایگاه معنوی و دینی و ملی قدس را تغییر دهد. این شهر یک شهر فلسطینی عربی اسلامی مسیحی است و امکان ندارد کشور فلسطینی وجود داشته باشد که قدس پایتخت آن نباشد.

برچسب ها: قدس ، لیدر ، نتانیاهو
نظرات بینندگان