arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۶

هوای تهران در نیمی از روزهای آذر آلوده بود

آذر ماه امسال در حالی به پایان رسید که تهرانی‌ها بیش از نیمی از روزهای این ماه را هوای ناسالم تنفس کردند و تنها ۱۱ روز از نعمت هوای مطلوب بهره بردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هوای تهران در نیمی از روزهای آذر آلوده بود

آذر ماه امسال در حالی به پایان رسید که تهرانی‌ها بیش از نیمی از روزهای این ماه را هوای ناسالم تنفس کردند و تنها ۱۱ روز از نعمت هوای مطلوب بهره بردند.

به گزارش ایسنا در سومین ماه فصل پاییز امسال تهران تنها دو روز هوای پاک در روزهای۳ و ۴ آذر و ۹ روز هوای سالم داشت. متاسفانه آذر ماه این سال تهرانی‌ها ۱۹ روز هوای آلوده تنفس کردند که از این تعداد ۱۶ روز هوا ناسالم برای گروه‌های حساس و سه روز ناسالم برای همه گروه‌ها در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذر بود.

آخرین ماه پاییز در سال ۹۵ کیفیت هوای به مراتب بهتری نسبت به آذر ماه امسال داشت،؛ به طوری‌که در آذر این سال تهرانی‌ها ۴ روز هوای پاک و ۱۴ روز هوای سالم تنفس کردند، همچنین کیفیت هوای ۱۰ روز از روزهای آخرین ماه پاییز این سال ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز ناسالم برای همه‌ گروه‌ها بود.

هوای تهران در آذر ۹۴ نیز شرایط خوبی نداشت و نفس پایتخت‌نشینان را بند آورده بود. آذر این سال تهران ۱۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱ روز ناسالم برای همه گروه‌ها را گذراند همچنین هوا در این بازه زمانی ۲ روز پاک و ۸ روز سالم بود.

در آذر ماه ۹۳ نیز با وجود اینکه تعداد روزهایی که کیفیت هوای مطلوب دارند زیاد بود اما روزهای آلوده نیز تهران را دربرگرفته بود. در سومین ماه پاییز این سال، تهرانی‌ها ۱۸ روز هوای سالم و یک روز هوای پاک تنفس کردند. آذر ماه ۹۳ همچنین ۱۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت و خوشبختانه در این بازه زمانی هوای هیچ‌روزی ناسالم برای همه گروه‌ها نبود.

آذر ماه ۹۲ نیز هوای تهران ۱۹ روز سالم و یک روز پاک بود و پایتخت‌نشینان تنها ۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز ناسالم برای همه گروه‌ها را گذراند.

هوای تهران در آذر ماه ۹۱ نیز به نسبت بهتر از یکی دو سال اخیر بود. در سومین فصل پاییز این سال،هوای پایتخت ۱۵ روز سالم و ۱۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس بود. همچنین در این بازه زمانی هوای تهران ۵ روز ناسالم برای همه گروه‌ها بود.

به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آذر پاییز سال ۹۰ نیز پایتخت‌نشینان ۲۳ روز هوای ناسالم برای همه‌ گروه‌ها حساس و تنها ۷ روز سالم را گذراندند.

برچسب ها: آلودگی
نظرات بینندگان