arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۶

واکنش توکلی به اتهام شروع اعتراضات توسط مخالفان دولت: چنینی مخالفانی را نمی‌شناسم که بخواهند کشور را ناامن کنند

احمد توکلی درباره برخی ادعاها که اعتراضات اخیر توسط مخالفان دولت سازماندهی شده، گفت: من نمی‌دانم منظور آن‌ها از مخالفان دولت چه کسانی است و نمی‌دانم کدام مخالفان احمقی هستند که می خواهند کشور را به سمت ناامنی ببرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش توکلی به اتهام شروع اعتراضات توسط مخالفان دولت: چنینی مخالفانی را نمی‌شناسم که بخواهند کشور را ناامن کنند

احمد توکلی درباره برخی ادعاها که اعتراضات اخیر توسط مخالفان دولت سازماندهی شده، به تسنیم گفت: من نمی‌دانم منظور آن‌ها از مخالفان دولت چه کسانی است و نمی‌دانم کدام مخالفان احمقی هستند که می خواهند کشور را به سمت ناامنی ببرند.

وی افزود: من بعضی از مخالفان دولت را می‌شناسم و خودم با بعضی از سیاست‌های دولت مخالف هستم اما آدم‌هایی به این احمقی را نمی‌شناسم که بخواهند کشور را ناامن کنند. من نصیحت می‌کنم که این مسائل را داخلی نکنند چراکه این بخشی از این مشکلات به زمینه‌سازی طولانی مدت نارضایتی‌ها و بخش دیگر به نارضایتی مردم از برخورد با مالباختگان موسسات مالی مربوط می‌شود و جناحی شدن این مسائل به ضرر همه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه سیاسیون در حالی که کشور وضع خوبی ندارد، باید دست در دست بدهند تا مشکلات را حل کنند، تصریح کرد: کسانی که این تهمت‌ها را می‌زنند طرف مقابل را هم درگیر رفع اتهام می‌کنند و دیگر وقتی برای رفع مشکلات مردم باقی نخواهد ماند.

نظرات بینندگان