arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶

کفاشیان: تیم ملی تا جام جهانی ۷ بازی تدارکاتی انجام می‌دهد

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران انجام شده و قرار است تا جام جهانی روسیه این تیم ۷ بازی تدارکاتی را انجام دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کفاشیان: تیم ملی تا جام جهانی ۷ بازی تدارکاتی انجام می‌دهد

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران انجام شده و قرار است تا جام جهانی روسیه این تیم ۷ بازی تدارکاتی را انجام دهد.

علی کفاشیان ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری بازیهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان انجام شده و قرار است تا آغاز مسابقات جام جهانی در روسیه تیم ملی فوتبال 7 بازی تدارکاتی برگزار کند.

وی از حمایت همه‌جانبه فدراسیون فوتبال از تیم ملی خبر داد و افزود: فدراسیون فوتبال حمایت همه‌جانبه از سرمربی تیم ملی دارد که بتواند به اهداف خود برسد و مردم فوتبال دوست کشورمان را با صعود به مرحله بعدی جام جهانی خوشحال کند.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: انتظار می‌رود با انتخاب مجدد صمد نوتاش به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل فوتبال این استان در مسیر رشد قرار گیرد و بتواند همانند گذشته فوتبالیستهای مطرحی را به فوتبال کشورمعرفی کند.

کفاشیان بیان کرد: اردبیل فوتبالیست های بزرگی همچون علی دایی را به فوتبال کشورمان تحویل داده است و انتظار از اردبیل بسیار بالاست که در این زمینه باید رئیس هیئت فوتبال این استان بتواند برنامه‌ریزی مناسبی برای رشد فوتبال استان داشته باشد.

وی اظهار کرد: مجمع انتخاات هیئت فوتبال استان پس از کش و قوس های فراوان با تفاهمی که بین مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال و فدراسیون برگزار شد انجام گردید تا فوتبال اردبیل از بلاتکلیفی درآید و به اهداف دراز مدت دست یابد.

اتفافات بازی تراکتورسازی و پرسپولیس بررسی می‌شود

کفاشیان همچنین اظهار داشت: اتفاقات بازی تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس توسط فدراسیون فوتبال بررسی می‌شود و باید فرهنگسازی در ورزشگاه‌ها انجام شود تا شاهد توهین به هواداران نباشیم.

وی با اشاره به اینکه هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی اعتبار و آبروی فوتبال ایران هستند، ‌افزود: در برخی بازی های حساس این اتفاقات رخ می‌دهد که با فرهنگ سازی می‌توان در فوتبال ایران از این اتفاقات شاهد نباشیم.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس و تراکتورسازی از تیم های پرهوادار تیم های آسیا هستند که این هواداران سرمایه‌های عظیمی برای فوتبال ایران بوده و نباید با این اتفاقات این اعتبار را زیر سئوال ببریم.

وی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به هواداران فوتبال احترام ویژه‌ای قائل است و باید اتفاقات اخیر را مورد بررسی قرار داد و انتظار می‌رود در بازی های آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کفاشیان گفت: شور و نشاط فوتبال منوط به حضور هواداران فوتبال است که باید قدر این سرمایه‌های فوتبال را بدانیم و زمینه‌ حمایت هواداران از فوتبال را فراهم سازیم.

نظرات بینندگان