arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۶

روایت نماینده اصولگرا از کشته شدن 3 نفر در شاهین شهر: با کلت کمری در تجمع 150 نفری حاضر شدند

نماینده مردم شاهین شهر از نحوه کشته شدن 3 نفر در شاهین شهر و شلیک به برخی تجمع کنندگان گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روایت نماینده اصولگرا از کشته شدن 3 نفر در شاهین شهر: با کلت کمری در تجمع 150 نفری حاضر شدند

خانه ملت نوشت: نماینده مردم شاهین شهر از نحوه کشته شدن 3 نفر در شاهین شهر و شلیک به برخی تجمع کنندگان گفت.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در خصوص وضعیت تجمعات در شاهین‌شهر و کشته شدن افرادی در این شهر، گفت: تعدادی افراد مسلح با کلت کمری در روز یکشنبه عصر (10 دی ماه) در تجمع حدود 150 نفری مردم حضور پیدا کردند و با تحریک مردم و با نیت باطل تصرف آنها را به سمت حوزه مقاومت بسیج شاهین‌شهر جهت حمله هدایت کردند اما با مقاومت‌های صورت گرفته این توطئه ناکام ماند و تنها سه نفر در این درگیری کشته شدند.

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: بر اساس کالبدشکافی‌های صورت گرفته، افراد کشته شده با فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، بنابر اطلاعات ارائه شده این افراد حدود 29 و 30 سال سن داشته و از بین گروه‌های تجمع‌کننده بودند.

وی در ادامه افزود: تجمع‌کننده‌ها در روزهای اخیر نیز در حواشی خیابان‌های شاهین‌شهر شعبه‌ای از بانک مسکن و بانک ملت و برخی اسناد مربوط به مراجعات مردم در دفتر شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و میمه را به آتش کشیدند لذا خسارت‌هایی را به بار آوردند اما از روز گذشته با اقدامات انجام گرفته و دستگیری عناصر اصلی هیچ تجمعی در شاهین‌شهر شکل نگرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت بعد از برخورد با اغتشاشات و برقراری فضای آرام در کشور نباید درخواست و مطالبات مردم را فراموش کند، در واقع پیام نارضایتی‌ها باید در جهت احقاق حقوق مردم پیگیری شود.

نظرات بینندگان