arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۶

تذکر فراهانی: شهرداری گزارش گزارش سیاست‌های اجرایی بودجه 97 را ارائه نکرده

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش به شهرداری تهران نسبت به عدم ارائه سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 97 تذکر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش به شهرداری تهران نسبت به عدم ارائه سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 97 تذکر داد.

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر ، رعایت قانون و اجرای مصوبات شورای شهر را مهم‌ترین انتظار اعضا از شهردار و مدیران شهرداری دانست و گفت: با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری فراهم می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی اعلام می‌کنم که شهرداری تهران مکلف بر ارائه گزارش عملکرد سال سوم و شش ماهه سال چهارم و برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران است که این گزارش متشکل از عملکرد طرح‌ها و پروژه‌های تکمیل شده، نیمه تمام و اقدام نشده است .

فراهانی ادامه داد:‌ متأسفانه علی رغم گذشت نزدیک به ده روز از مهلت مقرر هنوز شهرداری گزارشی ارائه نکرده است و من در این موردتذکر می دهم.

وی افزود: اجرای به موقع بند 2 شورای پنجم، مبنی بر ارائه سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه 97 شهرداری تهران است.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید
برچسب ها: فراهانی
نظرات بینندگان