arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۱۴
تعداد نظرات: ۱۹۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰

همه چیز در مورد هتلی که احمدی نژاد در آن اقامت دارد/ هتلی با حمام های مرمر و میهمانانی از جنس "الویس پریسلی" / هزینه هتل تیم احمدی نژاد، حداقل 125000 و حداکثر بیش از 500 هزار دلار + تصاویر

با توجه به تعداد هیئت پرتعداد همراه رئیس جمهور و اقامت حتمی این گروه در اتاق های ویژه، هزینه ی اقامت این افراد سر به فلک خواهد زد که البته چندان تناسبی با برخی شعارها و وعده های جناب رییس جمهور ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هتل وارویک نیویورک ،  نام هتلی است که دکتر احمدی نژاد در سفر اخیرش به نیویورک در آنجا اقامت دارد.



به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR، این هتل که در سال 1926 ساخته شد، در قسمتی از شهر واقع شده است که نزدیک به تمامی جاذبه های توریستی شهر مانند سنترال پارک، برادوی تئاتر، راکلفلر سنتر، خیابان پنجم و تایمز اسکور است.



هتل وارویک نیویورک یکی از هتل هایی است متعلق به طبقه ی اعیان جامعه است. این هتل 259 اتاق دارد و محیط آن، عاری از هر نوع دود آزار دهنده از جمله دود سیگار و.. است. این هتل 67 سوئیت مخصوص با حمام هایی با سنگ مرمر و اینترنت و دیگر امکانات دارد.



الویس پریسلی، گروه بیتلز و بسیاری از افراد مشهور دیگر در این هتل اقامت کرده و از زیبایی و خدمات این هتل تقدیر کرده اند.



هتل وارویک چندین نوع اتاق دارد. اتاق ها و سوئیت های کلاسیک و اتاق ها و سوئیت های لوکس و اتاق ها و سوئیت های پریمیر و اتاق ها و سوئیت های سیگنچر.



اتاق های کلاسیک: حدود 250 تا 330 متر مربع مساحت دارد. این اتاق ها دکوری اروپایی و اسیایی دارد. همه ای اتاق ها میز بزرگ کاری دارد حمامی با سنگ های مرمر. تلویزیون فلت، اینرنت وایرلس با سرعت بسیار بالار، مینی بار و ...

اتاق لوکس: از طراحی کلاسیک و معاصر برخوردار است.  همچنین اتاق نشمینی به مساحت 250 تا 300 متر دارد.همه ای اتاق ها میز بزرگ کاری دارد حمامی با سنگ های مرمر. تلویزیون فلت، اینرنت وایرلس با سرعت بسیار بالار، مینی بار و ...

اتاق های سیگنچر: این نوع اتاق شامل اتاق های به نام اتاق هالیوود و ستاره ها می باشد. واوریک هتل 9 اتاق سیگنچر دارد که ویژه ی افراد مشهور می باشد. این اتاق 625 متر مربع مساخت دارد و گنجایش 15 نفر را دارد. همه ای اتاق ها میز بزرگ کاری دارد . تلویزیون فلت، اینرنت وایرلس با سرعت بسیار بالار، مینی بار و ...

هتل وارویک قسمتی برای بزگزاری نشست و جلسات را دارد که 7 هزار متر است و گنجایش 450 نفر را دارد.





لازم به ذکر است که  این هتل دارای سالن بدنسازی و انواع وسائل ورزشی است که با توجه به گزارشی که از احمدی نژاد پخش شد، رئیس جمهور هر روز صبح از ان استفاده می کند.



این هتل اجازه ی ورود هیچگونه حیوان خانگی را نمی دهد.

قیمت اتاق های معمولی این هتل

سوئیت های معمولی و البته کلاسیک شبی 435 دلار و سوئیت های پریمیر شبی 341 دلار است و ضمنا دو وعده غذا نزدیک به 200 دلار هزینه در بر دارد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ با توجه به تعداد هیئت پرتعداد همراه رئیس جمهور و اقامت حتمی این گروه در اتاق های ویژه، هزینه ی اقامت این افراد سر به فلک خواهد زد که البته چندان تناسبی با برخی شعارها و وعده های جناب رییس جمهور ندارد.

هزینه های هیات صد نفره احمدی نژاد چقدر می شود؟

در همین حال خبرنگار "انتخاب" با بررسی تعداد همراهان رییس جمهور در سفر به نیویورک و اقامت 5 روزه در این هتل، هزینه های احتمالی سفر تیم همراه احمدی نژاد به نیویورک را به شرح ذیل، محاسبه کرد.



در صورتی که هیات همراه رییس جمهور، به جز 7 نفر از نزدیکان رییس جمهور (که احتمالاً اتاقی اختصاصی خواهند داشت) از اتاق های دو نفره بهره ببرند، هتل وارویک ، 46  اتاق دو نفره و 7 اتاق اختصاصی به تیم همراه رییس جمهور داده که هزینه های آن برای هر شب اقامت، 23 هزار دلار و برای 5 شب اقامت 115 هزار دلار، برآورد می شود.



از سویی، اگر فرض را بر این بگیریم که تیم همراه رییس جمهور، تمایل چندانی برای میل صبحانه نداشته باشند، روزانه 2000 دلار و برای 5 روز، 10 هزار دلار، هزینه ی "صرف نهار و شام"، می شود.



به گزارش انتخاب؛ با این اوصاف، و با یک حساب سرانگشتی، تیم همراه رییس جمهور ایران در صورتی که به جز موارد مذکور، هزینه ی دیگری نداشته باشند، طی سفر 5 روزه ی خود به نیویورک، تنها 125 هزار دلار صرف هزینه ی هتل و خورد و خوراک (البته فقط نهار و شام) تقدیم هتل وارویک نیویورک خواهند کرد.


توضیح "انتخاب": محاسبه فوق، حداقل هزینه های احتمالی و با محاسبه و در نظر گرفتن اتاق های معمولی برای هیات همراه رییس جمهور ایران است و همچنین حداکثر این هزینه ها (مانند استفاده از مجلل ترین اتاق ها و ....) به هزینه ای بالغ بر 500 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

توضیحی برای مخطبان "انتخاب" : آن دسته از مخاطبانی که گزارش فوق را ناشی از "عناد با دولت" می دانند!، مستحضر باشند که "انتخاب" هرگز با اختصاص امکانات خوب و عالی برای جناب رییس جمهور مخالف نیست و حتی معتقد است با توجه به حضور خبرنگاران و رسانه ها و مقامات مختلف، نیاز مبرم است که امکانات در حد شان ایشان و ایران عزیز باشد، اما آنچه محل بحث است و از فحوای گزارش فوق نیز قابل استنباط است این است که

اولاً: دولتی که شعار ساده زیستی می دهد، چگونه حاضر شده چنین مبالغی را بپردازد؟

ثانیاً: دلیل حضور هیات صد نفره ی همراه با جناب رییس جمهور و افزایش مخارج هنگفت این سفر ( که هفت سال است تکرار و تکرار می شود) چیست؟ آیا نتایج سفر به نیویورک و سخنرانی در سازمان ملل، در حد و اندازه ای است که چنین مخارج بی موردی از کیسه ی بیت المال، هزینه شود؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹۴
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۲۶
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
632
146
به نظر من رئیس جمهور و همراهانش به عنوان نمایندگان کشور ایران سزاوار چنین هتلی یا حتی هتل های بهتر از آن هستند، جایی که در شان رئیس جمهور ایران اسلامی باشد...
ضمنا اگر با این امکانات و ویژگی ها این هتل رو با هتل های ایران مقایسه کنید قیمتهاش خیلی مناسبه!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
dar jayi ke mardom gorosne hastan??
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
من طرفدارش نیستم. ولی باید در حد ایران باشه دیگه. توقع دارین بره تو چادر؟ احساسی منفی ندید
بچه شمرون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
بله دوستمون راست میگه احساسی منفی ندین!!!!!!
ماکه تو کشورمون کپر نشین نداریم شهر اهواز و خرمشهر فاضلابش جوب خیابون نیست که تازگیه هم فهمیدیم هیچکس گشنه نیست همه شنگولیم و همه چیز عالیه!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
من هم با نظر محمد موافقم، هتل باید در شان رییس جمهوری ایران باشه ولی نکته ای هست که نباید ازش غفلت کرد راضی کردن مردم ایران سخته چه بسا اون موقعی که دکتر جوره دیگه رفتار میکرد میگفتیم چرا کلاس را پایین میاره حالا که خودش را میسازه و درست رفتار میکنه میگیم چرا؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
کسی توقع نداره بره تو چادر اما اگر هر شخص دیگه ای بود الان طرفدارای این آقا زمین و زمان رو به هم میدوختن که پول بیت المال به باد رفت !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
31
330
خب مگه دکتر دل نداره ؟ حتما باید الویس پریسلی، گروه بیتلز و بسیاری از افراد مشهور برن اونجا ؟ من بودم برای یک ثانیه از یاد مسستضعفین مملکت خودم فقط برای یک ثانیه فارغ میشدم و یه سری هم به جزایره قناری میزدم و با اسفندیار عزیز کنار ساحلش قدم میزدیم و تسبیح کنان.. میگفتیم
rostam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
371
45
اونا پول نمیدن دعوت آمریکا هستن داداش!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
آره عاشق چشم و ابروی ایرانی جماعت هستن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
واقعأ؟تو از کجا میدونی عزیز؟بارک الله
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
چرا حرف بیخود می زنی..همه کشورها رو مگه می تونه آمریکا بده
rostam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
سه تا علامت تعجب (!!! )یعنی چی داداش
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
7
64
valah mofte,shabi 230 dolar pol hotel alighapo to esfahan dadim hamrah ba khanevade,soeit ham bod va abe dastshoei be modate 3 roz moamad roye kafe hamam,roze sevom amadan dorost konan,poli ke hotel varvik migire besyar monsefane va halal,va polike hotel alighapo migire az goshte sag haramtar,ke ba in hazine chenin khadamat midahand,aberoye ma joloye hamsare kharejiam raft,inshaala in polha kharje dava darmoneton beshe.amin
ایرانی وا مانده برای پرداخت پول برق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
23
321
فکر میکنید چرا برای هفتمین بار وبی صبرانه دوست ذارند برن اونجا ؟!
بابا تجمل !!!
پاسخ ها
رستاخیز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
این سفر به آمریکاست که آدم را پخته میکند
شناخت از خیابانهای پر زرق و برق نیویورک دشمن حق اوست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
400
35
تا کور شه چشم و چال مزدورهای سایت فتنه گر انتخاب
پاسخ ها
20
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
تو هم یکی از همون .... سخنگوی ضد فنته.اره من دوست دارم بیام تو این سایت تو ناشی... چرا اومدی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
ماشاء الله ادب
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
آخ چشم!!!!!!!!!!!!!!!! چالم کجاست که کور بشه؟ کسی برات دعوت نامه فرستاد بیای این سایت؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
این هم از جواب منطقی ! :)))))))))))
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
...ادب داشته باش
کمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
46
67
باسلام
اگرواقعا" کل هزینه سفررییس جمهوروهیات همراه همین باشه خیلی عالی درایران هزینه یک شب هتل داریوش کیش تقریبا معادل یک شب هتلی که رییس جمهور درآمریکا اقامت کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
hotele darush gerun tare
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
10
202
مستضعفین ولی نعمت مایند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
315
26
یه عمر شما رفتین نیویورک پول مملکتو حروم کردین با امسال خاتمی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
امثال یا امسال؟!!
rostam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
با اینکه گفتی امسال ( امثال ) ولی دمت گرم که اعتراف کردی پولا حروم میشه داداش
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
خاتمی امسال رفته نیویورک؟؟؟ آهان منظور امثال هست بله من که نرفتم تا حالا در ضمن اونم با صد نفر حالا تو رفتی خوب بود؟ پول کیو خرج کردی؟ از اون 3000 میلیارد آهان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
جهت اطلاع خاتمی همش یک بار توی هر دوره ریاست جمهوریش رفت نیویورک،...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
خاتمي كلا يك بار يا دوبار رفت نه 7بار
تازه دوستاش هم با زن و بچه نمي رفتن پيك نيك
شهروند خوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
63
106
ایشان یک بار هم معاون اول خودشان را بفرستند بره اینجا صفا کنه چی میشه ؟ حتما ایشان باید در دهات برند کانال آب افتتاح کنند؟آقا محمود ما ناهار صاحب خانه را می خورند و نمکدان رو به چشممش می پاشند . فردا خواهیم دید چگونه حق نمک را ادا خواهند فرمود! احسنتم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
با این همه دروغ و فریب کاری و میلیاردها میلیاردها دزدی نوبر باز این اقا طرفدار داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
137
19
خاتمي كدوم هتل ميرفت؟ نميدونين؟
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
تو همين درجات بود.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
لابد تو خرابه های نیویورک به یتیما سر می زد و کنارشون می خوابید!!
rostam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
16-50 ارسال نظر 59-16 جوابیه آقای کا1 انتخاب دمت گرم با این سرعت انتشارت و دم کا1 گرمتر با این همه حوصله و پشتکار داداش
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
ممنون اقا rostam.
ایمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
منظورت اقای خاتمی هست دیگه بی ادب
اقای خاتمی هر جا که میرفتن باعث عزت و بزرگی ایران میشدن نه مثل بعضی ها باعث ابروریزی و چرت و پرت گویی
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
کیوان رفته می دونه اون با پول خودش رفته فکر بد نکنید ها!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
خاتمي خارچشم نااهلان ونامحرماني كه شنيدن نام خاتمي هم قلبشون رادچارمشكل ميكنه.خاتمي آبروي ايران بودوهست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
خوبه معنی عزت و بزرگی رو فهمیدیم!!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
ببخشيد جناب ناشناس اونجايي كه با اون چند تا خانم دست داد شد ابروي ايران ديگه؟؟؟!!!
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
174
19
بد نيست به اين خبرنگار و سايتش توضيح داده بشه اين هتل توسط احمدي نژاد انتخاب نشده و خود امريكايي ها اين هتل رو در نظر گرفتن.
پاسخ ها
نستر اداموس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
میتونست قبول نکنه
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
و در ادامه بگم روئسای جمهور و به طور کلی شرکت کنندگان در اجلاس میهمان سازمان ملل و کشور میزبان هستند وهیچ پولی پرداخت نمی کنند
چون با دعوت قبلی و به صورت رسمی رفته اند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
nakone to pesareshi k-1 jon
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
به جان خودم این نظر من نیست
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
نه این حرف دروغه
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
جناب نستر اداموس امريكايي ها موظف هستن براي ايشون امنيت رو تامين كنند و به خاطر همين اجازه نمي دن هرجا كه ايشون خواستن مستقر بشن.

جناب ناشناس بنده نه پسر ايشون هستم و نه از اطرافيانشون و بيش از چند بار هم ايشون رو زيارت نكردم.

ضمن اينكه نظري كه در پاسخ به نام من داده شده نظر من نيست ولي تقريبا درسته.

هر دو موفق باشيد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
چند بار دیدیش کیوان جونی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
كا-1 انشاالله كه بااستادت ومعاون ودستيارش درهمين دنيا محشوربشي ولي مردونه دوماه ديگه رنگ عوض نكن محمودت واسفنديار و...ارزوني خودت مانخواستيم ونميخواهيم
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
جناب ناشناس اخري اگه قرار بود من رنگ عوض كنم مطمئن باشيد ديگه الان وقتشه ولي ما مثل بعضي ها نيستيم.
رستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
7
162
محمود می خواست بره توی یک مسافرخونه در منطقه پایین خیابون ولی باراک گفت جون داداش نمیشه مارو شرمنده نکن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
پس بی علت نبود که اسفندیار چند تا نون سنگک بیات و یه کاسه ماست با خودش برده بود چقدر ساده زیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
8
108
این هزینه ها و دیگر هزینه های سفر رو بیخیال. ضرر و زیانی که بابت صحبتهای گل کرده ایشان در سازمان ملل نصیبمان میشود رو بفرمایید چقدر است.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
77
15
دوستان یا بهتر بگم ایرانیان عزیز یک چیز رایگم کل این هزینه ها به عهده کشور میزمان (مقر دائمی سازمان ملل) است و هیچ کشوری حتی اگربا ان کشور هم روابط دوستانه نداشته باشه پولی از این بابت پرداخت نمی کند
در ضمن واقع بین باشید مثلا اجلاس سران کشور های اسلامی در تهران هر کشوری آمد بهشون گفتند هزینه اسکان و انتخاب مکان اسکان با خودتان نه ای چنین نیست
وئر ضمن این رابگم خارج از مخالف و موافق داخلی این آقا سفیر کشور ما در مجمع عمومی است پس نباید انتظار داشت با او مثل یک فرد عادی رفتار بشه
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
با این که نظر من نیست ولی آفرین به تو احمدی نژاد دوست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
شما حتما از هزینه سرسام آوری که ایران و دیگر کشورهابابت عضویت در اینگونه سازمانها میپردازد بیخبرید
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
تو مجبوري جاي من نظر بدي؟ خب همين حرف ها رو با اسم خودت بزن. اگه بيماري يه قرار بذار همون جا بيمارت رو شفا بدم. اينم بدون كار من واقعا تكه.
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
دوستان باور کنید این نظر وهیچ کدام پاسخ ها مربوط به من نیست
سوال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
پس مربوط به کیه
k1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
این جواب ماله منه
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
اولا عزيز دل k1 نه k-1 دوما ماله من نه مال من.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
هي كا-1 ميگه اين نظرمن نيست پس معلوم ميشه مظهربلاهت دوستي،كيوونه
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
دوست من گیرم که بر عهده سازمان ملل یا کشور دعوت کننده باشه ، یعنی هیچ محدودیتی تو بردن افراد نبوده ؟؟؟خب اگه اینجوری بود محمود همه ی 70 میلیونو میبرد!!!ا
ین چه حرفیه هزینه صد نفر رو که قبول نمیکنن ؟؟؟میکنننن؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
اقا محسن هيئت همراه ايشون در حدود صد نفره يعني كمي بيشترم هست اما فقط ايران چنين هيئتي رو نفرستاده و اين كار توسط خيلي از كشور ها انجام شده ضمن اينكه اين هزسنه ها به عهده ي كشور ميزبان است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
72
23
پس میخواستی مسافرخانه ناصرخسرو میرفت ؟ رئیس جمهوره بابا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
59
12
چه اشکالی داره؟فقط میوه فروشها و دلالان و بساز بفروشها باید بروند اینجور جاها؟احترام به ایرانیان است این هتل.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
148
16
خاتمی خودش هزار بار رفت اونجا با هزینه ی بیط المال
پاسخ ها
سعید
| UNITED STATES |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
خاتمی که به بی بصیرت شد و تمام شد ، دکترتون چرا اینجوری شد
رستاخیز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
تو هم که خالی بندی عمو ، خاتمی هزار بار رفته یعنی سازمان ملل هزار سال نشست سالانه داشته ؟ خالی بندم خالی بندای قدیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
چی چی مال ؟
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
بیت المال نه بیط المال k1 عزیز
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
سامان جان ممنون از ياداورتون اما اگه كمي فكر كنيد به راحتي متوجه مي شيد اين نظر من نيست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
خاتمي هزار بار رفت!!! اگه هر سال مثل احمدي‌نژاد مي‌رفت تازه مي‌شد هشت بار. يكي دو بار رفت تازه كلي عزت و احترام براي ايران آورد نه بي‌آبرويي و شرمندگي.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
کامبیز جون! دفعه دیگه تو هم با محمود برو...
فردمدحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
53
11
گویا با نظرات کارشناسان محترم فوق بهترین راه پیشنهادی به رئیس جمهور ایران اجاره کردن چادر از هلال احمر بود تا دوستان شرح و تفسیر قشنگتری از این ارائه میکردند.واقعا نظرات جالب توجهی برای رهبر یک کشور ارائه میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
اوهه!!!!!!!!!! رهبر يك كشور؟؟؟
ناشناس
|
AUSTRIA
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
7
103
ایشون نمک آنجا رو میخوره بعد در مقر سازمان ملل نمکدونو سر دولت آمریکا میشکنه و تقریبا این کار هر ساله ایشونه و وقتی هم رسالتش تموم میشه بر میگرده فکر میکنه دولت آمریکا تحت تاثیر افاضاتش قرار گرفته و به راه راست هدایت شده.
باور نميكنيد از 118 بپرسيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
50
13
صاحب اين هتل در تماسي اعلام داشته كه كليه خدمات به هيات ايراني رايگان است .
شبنم
|
UNITED STATES
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
67
7
حیا کن انتخاب پاکترین ادمه احمدی نژاد کجا بره هتل کارتون خاتمی هم جاهای ساده میرفت گمان نیکم فلانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
7
34
این شبنم اسمش به حرفهایی که زده نمیخوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
43
12
در سفری که چندی پیش به سنگاپور داشتم با گروهی از توریستهای ایرانی آشنا شدم و فهمیدم در یکی از بهنرین هتل های جهان در سنگاپور اقامت دارند و با یک حساب سرانگشتی حساب کردم حدود 100 هزار دلار اقامت 20 روزه ایشان آب می خورد!!! حالا شما دو صفحه صغرا ، کبری چیدید که مثلا هزینه تیم نماینده ایران در سازمان ملل و در یکی ار گرانترین شهرهای جهان می شود فلان یا بیثار !!! خوب بشود 10 برابر هم هزینه شود چه اشکالی دارد ؟ اگر میرفتن هتل درجه 3 با حمام سوسک نشان خوب بود ؟ بابا شما را بخدا یکم منطقی فکر کنید !!! خاتمی کدام هتل رفت و احمدی نژاد کدام هتل خیلی سطحی بینی است !!! شما را بخدا با اینگونه مقالات مردم را به چالشهای سطحی و بی ارزش نیاندازید ! این مبالغ در عرف توریستهای عادی همسفر ما در سنگاپور ارزشی نداشت در عرف بین الملل واقعا هیچ است ...
سکینه
|
GERMANY
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
26
10
اینجا هر خبری که خودشون می خوان رو می ذارن من پیام دادم ولی نگذاشتن آزادی؟
پاسخ ها
امین
| UNITED STATES |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
نمی دونی دوست عزیز آزادی=فیلتر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
4
47
خب باید جایی باشه که در شان ایران باشه.. گدا صفتی خوب نیست.. ولی این 100 نفر برای چی رفتن؟؟/
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
43
10
جوک په نه په:
سایت انتخاب نوشته :احمدی نژاد در سفر به نیویورک در هتل اقامت کرد. من میگم : په نه په می خواستی با هیأت همراهش بره تو خیابون بخوابه؟
خداییش گیر به چه چزها میدین.
انصاف هم خوب چیزیه
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
33
7
حالا كه فعاليت اين جاعل بي هويت زياد شده و انتخاب هم نظرات اون رو به راحتي جاي نظرات من تاييد مي كنه بايد دو تا نكته رو بگم كه به اميد خدا انتخاب سانسور نكنه كه حداقل مشخص بشه بعضي ها سايت خبري براي مباحثه راه انداختن يا براي انتقام ...

1. قطعا اين كسي كه جعل مي كنه از مخالفين احمدي نژاد چون فقط شروع به تخريب نام كي وان (k-1) كرده پس روي چه حسابي به ما مي گيد متقلب؟! ايا اين كار شما تقلب نيست؟؟؟!!!

2. همه ي نظرات من با يك ip ارسال ميشه پس چرا انتخاب فقط اين ip رو تاييد نمي كنه؟ ايا اين تقلب نيست؟؟؟!!!

هر چند خيلي بعيد مي دونم كه انتشار داده بشه ولي اگه منتشر شد پيشاپيش ممنون.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
آخه حرفای تو چه ارزشی داره که انتخاب بخواد وقتشو واسه چک کردن آی پی سیستم تو تلف کنن؟!!
تموم دنیا جمع بشن نمیتونن عین تو مهمل ببافن
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
البته جناب ناشناس ممنونم از لطفتون همينطور از اينكه من رو از درست بودن راهم مطمئن كرديد هم تشكر مي كنم ضمن اينكه بهتره بودنيد چك كردن ip اصلا كار سختي نيست و يا اگر هم سخته من راضي به زحمت كشيدن انتخابي ها نيستم لطف كنن ip كسي كه جاي من نظر ميده رو به من ايميل بزنن اين كه ديگه سخت نيست؟؟؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
اگه ip اون بابا رو بهت بگه چیکارش می کنی ؟؟؟؟
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
جناب ناشناس به نظر شما بايد چي كارش كنم؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
كا-1 هم مثل محبوبش خودبزرگ بينه وهي به انتخاب گيرميده كه ميخاستين منو توعراق بدزدن و...
باباجون
| UNITED KINGDOM |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
از راه IP ميفرستش...
امین
| UNITED STATES |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
جناب احمدی نژاد موافق هم مگه داره دکتر
کیوان
| CANADA |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
بابا فلانی خیلی احساس مولف و کپی رایت بهت دست داده. میخوای بگم انتخاب اصلا فقط برای تو یه اکانت اختصاصی باز کنه؟ والا ما هم از بچه گی اسممون رو همینطوری می نوشتیم. ولی به هر حال من هم فکر کنم این حرکت یه توطئه خزنده بر علیه احمدی نژاد و شماست
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
اقا امين فيلم استقبال از احمدي نژاد در اردبيل رو ببينيد.
شب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
داری برای خودت مخالف می تراشی که مظلوم نمایی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
آقا K-1 چون اینجا دولت محترم مقابل سرمایه داری مقاومت میکنه افراد مستضعف جامعه فکر میکنند که دولت محترم دولت عدالت طلبی است
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
جناب اَمين لطفا تكليف رو روشن كنيد طيف شما يكبار ميگن ايشون اصلا محبوب نيست حالا شما ميگيد محبوب هست اما با دروغ اخر چي شد ايشون محبوب هستن يا نه؟؟؟
javad
|
SPAIN
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
10
3
mardome amrica hame aslahe daran baraye hefze junesh bayad da chenin hoteli eghamat dashte bashe
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
12
2
نه مثل اینکه تا رئیس جمهور را برندارم ببرم صحرای نوادا این جنگ تمومی نداره! به جای اینکه هی تو سر هم بزنیم و با طرفداری یا مخالفت با یه نفر وقت خودمونو تلف کنیم بهتره به فکر خودمون باشیم. یه کم بیشتر دقت کنید ببینید با این مشاجرات شما بیشتر زیان یا سود میکنید یا افراد مورد بحث که سنگشون را به سینه میزنیم؟!!
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
4
45
ای کاش با این آمریکا رفتن ها و با این سخنرانی ها و متینگ ها و رمالی های آقای مشایی ذره ای آبرو و عزت ایران و ایرانی ها در جهان زیاد می شد اگر اینگونه بود من یکی حاضر بودم تا حد توانم مخارج این سفرها را بدهم ولی دریغ ودرد که آنچه از این سفرها در داخل ایران برای مردم بازگو می کنند با بازتاب خارجی آن کاملا معکوس است.
هر بار که آقای احمدی نژاد سخنرانی هایی اینگونه می کند اولا دستمایه ای می شود برای برنامه های ظنز و خنده و ثانیا بهانه ای برای تروریست دانستن و ضد بشردانستن ایرانیان.
رئیس جمهور نماینده در دنیا نماینده یک ملت تلقی می شود نه نماینده یک دین و آیین و گروه خاص. حرفی که رئیس جمهور یک مملکت در سازمان ملل می زند خوب باشد یا بد حرف ملت او تلقی می شود. حالا خودتان قضاوت کنید آیا ایشان باید بنام ملت ایران همراه تیم پنجاه نفره اینگونه برای ملت ایران دسته گل آب بدهند و در چنین هتل هایی هم پذیرایی شوند به نفع کیست ؟
به نفع مملکت و ملت ایران یا به نفع دشمنان ؟
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
امكان داره توضيح بديد چرا براي تخريب كسي كه مايع خنده ست اينهمه تلاش مي كنند؟! نمونش هم اون بيل بورد ها.
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
مايع خنده !!!! من شنيده بودم گاز خنده داريم مايعش كي درست شده؟؟؟؟؟؟؟؟

يك نصيحت مشفقانه دارم:
تو اگر با اين سوادت كه از نوشته هات پيداست بروي از هاشمي و خاتمي دفاع كني بيشتر به نتيحه اي كه دوست داري ميرسي.
باوركن.

اينجوري اكثر مردم ميگن ببين طرفدارن رئيس جمهور چقدر انسانهاي فرهيخته اي هستند.
ناشناس
| GERMANY |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
جناب k-1 و امثالهم شما از رموز بازیهای سیاسی اطلاعی ندارید برای همین است که با کارهای سطحی و بچه گانه در حال به باد دادن مملکت هستید.
عزیزم این تخریب نیست تحریک است تحریک برای حرکت سریعتر به سمتی که آنها می خواهند اگر فقط بازی شطرنج بلد باشید مفهوم حرف من را می فهمید.
من فقط به شما و امثال شما می توانم بگویم عزیزم دوستی شما برای ملت و مملکت ایران دوستی خاله خرسه است. بس کنید این سنگ که شما بلند کرده اید تا به تحریک دشمن مگس را بکشید بر فرق سر ملت ایران فرود می آید این را بفهمید.....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
ناشناس عزيز! گل گفتي! اخه بعضي ها مثل كايك،فكر مي كنند،در نيويورك دقيقا هموني اتفاق مي افته كه رسانه ملي! نشون ميده يا بازتاب صحبت ريس جمهور همونيه كه خودشون خوششون مياد!در صورتي كه با هر بار صحبت احمدي نژاد،چهره مردم صلح دوست ايران،مخدوش تر ميشه!!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
ناشناس (اولي) شما اينطوري فرض كنيد مهم نيست ولي در كل بدونيد من كم اشتباه مي كنم اما همون اشتباهاتم به خاطر فعاليت زياده كه خيلي ايراد هم نداره.

ناشناس (دومي)و ناشناس(سومي)يعني شما فكر مي كنيد منبع ما فقط رسانه ي مليه؟! يعني ما از اخبار بي بي سي و صداي امريكا و ...... غيره بي خبريم يعني ما مثلا خواننده هايي مثل شاهين نجفي يا بهرام رو نمي شناسيم؟! نه اينطوري نيست فقط فرق ما با شما اينه كه دقيقا تحليل هاي سر تا پا دروغ صداي امريكا رو تكرار نمي كنيم شما اگر پاتون به كشور هاي اروپاييي رسيده باشه مطمئنا عينا تحليل هاي شبكه هايي كه به خونتون تشنه هستند رو تكرار نمي كرديد و از تاثيرات سخنان رييس جمهور بين مردم بي خبر نبوديد شايد هم فقط به فكر انتقام به خاطر شكست در انتخابات هستيد.
شب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
کیوان جان با این مایع خنده منو حسابی خنداندی.نکنه کپی تقلبی تو بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
9
22
با نا شناس پاسخگو 100% موافقم !!! جوگیر شدی k-1
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
شما هم لطف داريد!
sunrise
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
16
3
تو هتل مجلل بره یه حرفه
زیر پل بخوابه بازم یه حرفه

قضیه اون یارو و پسرش میشه که آخرش خودشون به خرشون سواری دادند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
2
21
ميتونست چادرقذافي رااجاره كنه اون كه ديگه به دردش نميخوره تناسب هم برقرارميشد
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
5
13
انتظار بی جایی است که رییس جمهور به هتل معمولی برود. اما کاملا به جاست که هیئت همراه کوچکتر باشد تا در هزینه ها صرفه جویی شود. بد نیست به جای گزارش های عوام پسند بی استدلال، مقایسه ای بین تعداد هیئت همراه کشورهای مشابه ایران و محل اقامت آنها بکنید. شما هم دارید به مجلات زرد شبیه می شوید!
m t
|
SPAIN
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
2
11
aghaye ahmadinejad moghe sokhanrani aksare hozar az salon kharej khahand shod, be khater hamin ba ye heeyate 100 nafare rafte ta betoone sandalihaye khaliro por kone.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
34
16
آقا من نیو یورک زندگی میکنم. با این آقای احمدی نژاد هم هیچ جور کنار نمیام.
ولی این چیزها که گفتید خیلی بی رابط بود.
چند نکته
۱- این شهر نیو یورک هست. گران ترین شهر دنیا شاید.بنابر این هزینه یک هتل که مناسب پذیرای از یک رییس جمهور باشه همین میشه دیگه. خیلی چیز عجیبی نیست.
۲- ایشون رییس جمهور ایران هستند و هم از لحاظ شان اجتمائی و هم از لحاظ امنیتی نمیتوانند خیلی از هتلها اقامت کنند. هتل باید یک حد اقلی را داشته باشد.
۳- ایشان نمیتوانند از نیو یورک خارج شوند. بنابر این باید همانجا هتل بگیرند.
۴- من باید میدانم که هیات همراه از غذاهای هتل استاده کنند.
۵- قیمت یک غذای معمولی در نیو یورک در یک رستوران معمولی حدوده ۱۵-۲۰ دلار هست.
۶- البته این انتقاد هست که چرا هیات ایرانی اینقدر بزرگ هست.
۷- من دوستی دارم که ساله گذشته مسولیت فراهم کردن وسیله نقلیه برای هیات را به عهده داشت، میگفت خانواده آقای احمدی نژاد قصد خرید داشتند من هم آنها را به یک لباس فروشی که از نظر من معمولی هم هست بردم. گفت آنها هیچ خریدی نکردند و گفتند که خیلی گران هست. این دوست غیر ایرانی من خیلی تعجب کرده بود و سادگی آنها تحسین میکرد.

انتقاد به احمدی نژاد اینها نیست. انتقاد جای دیگریست.
پاسخ ها
امین
| UNITED STATES |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
آقا کلا به نقطه های خوبی اشاره کردی مرسی
ملوان پير
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
۴- من باید میدانم که هیات همراه از غذاهای هتل استاده کنند.
اين بند 4 را برامون توضيح بده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
چرا انتقادا رو نگفتي؟البته همون كه گفتي دوستت مسئول تهيه وسيله نقليه بوده ،معلومه كي هستي!!!!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
دوستی گفت که چرا انتقاداتم را نگفتم. همش را بگم که اینجا فیلتر میکنند. ولی اونهائی که میشه گفت اینهاست:
حیف و میل پول نفت ایران با پروژه های غیر کارشناسی
به خطر انداختن امنیت ملی و منافع ایران به خاطر اظهار نظر های ماجراجویانه
مخفی کردن عدم کفایت در مدیریت با عدم انتشار آمار اقتصادی یا تحریف در آنها
عدم استفاده از ظرفیت نخبگان ایران هم در سطح کارشناسی و هم در سطح مدیریت
بقیه چیزها را هم اینجا بگم فیلتر میشه برادر.
ناشناس
| CANADA |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
مسئول تهیه وسیله نقلیه؟ لباس فروشی معمولی؟ دوست شما خانواده احمدی نژاد رو برده خرید؟ آخه یه چیزی بگو بگنجه دادا...
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
17
به به
به به
چه عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
هتل خوب
بدون پول
امکانات عالی
ودیگر هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ
nabbi
|
CANADA
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
21
5
find something worth talking about. this hotel is 4 or 5 star which is ordinary for buisiness travellers.
پاسخ ها
امین
| UNITED STATES |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
خوب که چی خارجی
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
23
بر خلاف گفته برخی از کاربران، هزینه این سفر و هتل بر عهده میهمان هست نه میزبان و دولت آمریکا به هیچ عنوان تقبل هزینه وحتی رزرو یا انتخاب هتل را نمی کند.
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
اشتباه مي كنيد.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
23
بحث سر این نیست که چرا میرن هتل مجلل رییس جمهور ایران باید تو هتلی ازین شیکتر و مدرن تر اقامت کنه و شیکترین کت شلوارو بپوشه چون نماینده یه ملته ولی قضیه اینکه ریس جمهوری که ادعا می کنه من ساده زیستم و بچه اش نمی دونه جکوزی چیه و با کاپشن میره اینورو اونور نه باید با همچین ادعای بر تو این هتل آقای خاتمی هیچوقت ادعا ساده زیستی نداشته ولی این اقا که وقتی رییس جمهور شد گفت من از vip و هواپیمای شاهین مخصوص سران استفاده نمی کنم و کلی ملتو برای اولین سفرش به مشهد تو فرودگاه سرگردون کرد چون با هواپیمای عادی رفتش واز ترمینال عادی امد بیرون توقع نداریم برن تو هتل به این مجللی اقامت کنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
دمت گرم! حرف حساب جواب نداره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
4
15
خوب رجائی زمان است این آقایان بیش از اینها ارزش دارند-یکی هم وقتی خودشان پولش را می دهند به ملت ایران چه ربطی دارد.
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
24
این وصله ها به دکتر نمی چسبه ایشون پاکتر از این حرفان اینا همش نقشه امریکا واسراییله این کارا فقط تو دولت خاتمی میشد 0 تازه 3000 میلیارد هم زمان خاتمی برده بودن نفت هم خاتمی مفتی میده به هند تازه دکتر با تلاشای شبانه روزی قرار شده به جای نفت از هند بشکه بگیرن تا حال غرب و امریکا و اسراییل وانگلیس و 00000 گرفته بشه
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
شما يه كم عقبيد بدهي هند به ايران تصفيه شده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
6
15
انتخاب چطور شد الان یادتون افتاد سال‌های پیش هزینه نداشت همه اینها رو که دو سال پیش هم مردم گفتند اما کسی گوش نکرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
20
3
واقعا که ، آدمهایی مثل شماها و سایت هایی مثل این سایت هستند که با کوتاه بینی خود مانع از پیشرفت کشور می شوند. هنوز یاد نگرفتید کی باید انتقاد کنید و کی باید همایت کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| CANADA |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
شرط میبندم باید K-1 باشی هم طرفدار احمدی نژادی هم حمایت رو می نویسی همایت
خشايار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
24
احمدي موقع راي گرفتن كاپشن زير بغل پاره مي پوشه و وقتي رييس جمهور اعلام كرد خودشو مي رود گرانقيمت ترين هتل نيويورك با صد قافله...
مردغارنشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
16
5
من به شدت با احمدی نژاد و تمامی افکارش مخالف هستم ولی ایشان بعنوان نماینده ایران و رئیس جمهور ایران صد در صد باید در بهترین و لوکس ترین هتل اقامت کنه و بهترین سرویس ها را بگیرد . البته در مورد کل هیات همراه ایشان چنین تفکری ندارم .
یادتان نرود رئیس جمهور یک مملکت نماد یک مملکت هستش همانطور که سخنانش بایستی سنجیده باشه بقیه موارد از جمله محل اقامتش هم باید سنجیده و کاملا مناسب با شخصیت کشور انتخاب شود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
البته ايشون از ميون چيزايي كه شما گفتي،فقط در انتخاب هتل سنجيده عمل مي كنند!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
با جواب ناشناس عزيز موافقم
ولی
|
UNITED STATES
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
21
رییس جمهور وهیات همراه دارند تو نیو یورک کیف می کنند اینجا گروه های موافق ومخالف به جون هم افتاده اند.خوب سر کارتان گذاشته اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
18
2
دوستان حساب كنند اگه اين هيئت يك هفته توي كيش اقامت ميكرد چقدر هزينه برميداشت مسلما از هزينه اين هتل توي نيويورك گرونتر در مياومد
ميرزا قلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
5
8
بحث در اين مورد كه چرا احمدي نژاد براي اقامت خود اين هتل را انتخاب كرده بسيار بحث مضحك و آبكي است، علي الخصوص اگر هزينه هاي آن به عهده ميزبان يعني سازمان ملل باشد كه قاعدتا اينطور هم هست، حالا فرصتي ايجاد شده كه به خرج ديگران بسياري از دولتمردان اعم از ارشد و غير ارشد سري به امريكا بزنند و تا حد بسيار كمي ببينند كه زندگي شهروندان شيطان بزرگ چه شكل و شمايلي دارد؟ ولي اگر ميزبان براي پذيرايي هيئتها و همراهان سقفي تعيين كرده باشد و بايد هزينه همراهان اضافي به عهده كشور ميهمان باشد و به قول معروف از محل بيت المال پرداخت شود ، اين از اون گافهايي است احمدي نژاد داده و ميدهد(سفرهاي استاني وي هزينه كمي در بر ندارد)، هر چند اينگونه انتقادها چه به حق باشند و چه روا نباشند ، كسي در دولت و حكومت به آنها توجهي نمي كند و سال آينده در سفر نيويورك تعداد همراهان افزايش قابل توجهي خواهد داشت.
انشااله سفر امريكا قسمت همه دولتمردان و خانواده هاي ايشان بشه، مگه اين بندگان خدا از ديگران چي كمتر دارند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
سال ذيگه سال اخره!!خدا به خير كنه!!كل اعضاي كابينه با خانواده و مديران ارشد با خانم و مديران مياني تنها تشريف مي برند نيويورك!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
20
2
میخوای بره خیمه بزنه وسط خیابون؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
نه اونائي خيمه زدند دنبال سوراخ موشند.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
23
معلومه که هتلش باید بهترین هتل باشه ولی نه اینکه 100 نفر رو با خودش ببره
عماد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
12
2
اين يك مساله كاملا حاشيه اي ميباشد و تحت هر شرايطي ميبايست شان ومنزلت ايران عزيز حفظ شود و در اين مورد شخص مطرح نيست و اميدوارم اقاي رييس جمهور منطقي و در راستاي حفظ منافع ايران صحبت كند
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
23
کاش مثل شیخ های عرب زندگی میکردند ولی اختلاس نمیکردند
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
23
عزيز دل برادر .. چقدر بي كلاسي؟؟!!!تومملكتي كه 3 هزار ميليارد تومان معادل 30 هزار ميليارد ريال و به عبارتي 3 ميليارد دلار اختلاس ميشه و همه چي سر جاشه شما گير دادي به 125 هزار دلار ناقابل .. اخوي جان لطفا در شان و level ما حرف بزن
پاسخ ها
کودک دیروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
ایول دمت گرم بیکارهای تحصیلکرده رو هم بگو که خام 5/5 میلیون شغل شدن اینا فقط موقع رای گرفتن با ما مثل آدم رفتار می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
26
زناشون را هم بردن
پاسخ ها
کودک دیروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
بله عزیزم بردن پس می خواستی هیلاری رو ببرن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
17
من کاری به سیاست بازی ندارم .
ولی قیمت اتاقهای این هتل با این امکانات لوکس نسبت به مسافرخانه های پنج ستاره ایران بدون هیچ گونه امکانات و خدمات مفته.
حالا هی بگید چرا مردم برای گذران تعطیلات میرن خارج
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
7
4
منم موافقم.با اینکه اصلا نمیتونم این دولت و هواداراشو تحمل کنم ولی در این بین بجز به کمیت هیات اعزامی به هیچی دیگه ایرادی وارد نیست
bikaran
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
17
... بايارانه هاي مارفته؟ راستي مشكلتون چيه نوشته هاي منونميذارين بخدادولت به خطرنميفته فقط يكم به .... ميخنديم همين
bivafa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
20
3
واقعا نوشته مزخرفی بود یه کم تحقیق بدون غرض خوبه بعد بشین بنویس
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
17
بی خودی نیست سالی یک بار میره!!!!!!!!!!
جاسم محمودزهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
0
بده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
17
چیه
اینقدر دوستان اقای احمدی نژاد پول دلرند که رقم ها توش گمه . اگه ناراحتی میخواهی بگم اسفندیار جون یا اقای رحیمی بپردازه . اصلا همه مهمون دکتر
ترسو
|
AUSTRALIA
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
13
2
اولا که همچین هتل مالی هم نیست. دوما....
ناشناس
|
PORTUGAL
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
7
3
Entekhab, dige dari kheili tond miri! entezar darid raees jomhoore ye keshvar bere hotele darajeye 3 ? agar miraft ham hamin shomaha faryade va asafa aberooye irani sar midadi... man ahmadi nejadi nistam ama aghl ham khob chizie
حلال زاده
|
AUSTRALIA
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
14
5
چنانچه رییس جمهور محبوب مردمی و مورد اعتماد مردم باشه قطعا حق خواهد داشت که به عنوان رییس جمهور نه تنها دراین هتل بلکه حتی بهتراز آن هم به سر ببرد ....
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
عذر می خواهم شما از کجا مطمئن هستی ایشان مورد اعتماد هستند از تورم و گرانی های بی حد و حساب که ایشان و دارو دسته اش مروج آن هستند یا رو کردن اسامی مفسدین اقتصادی و برخورد با آنها که تا الان شش سال است دست این آقا در جیبش رفته و هنوز این اسامی را خارج نکرده است!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
24
بر خلاف گفته برخی از کاربران، هزینه این سفر و هتل بر عهده میهمان هست نه میزبان و دولت آمریکا به هیچ عنوان تقبل هزینه وحتی رزرو یا انتخاب هتل را نمی کند.
mn
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
21
3
من نمیدمنم چطور وقتی تجملات سران کشورهای دیگر را میبینیم میگیم چه با کلاس هستن... ولی برای خودمون میگیم اسراف کردن... اگر بره تو یک هتل ارزون ویگیم "خاک بر سرش آبرومونو برد" باید قبول کنیم کلاس کاری بالا باشه خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
به شرطي كه نمك ملت ايرانو برد توي امريكا با دوستاش خورد، با حرفهاي بي ربط چند تا قطعنامه برعليه شون نگيره وبرنگرده!!!
artur
|
GERMANY
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
5
هتل های محل ما ارزونترن میامدن اونجا...
sina
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
5
ناراحت نباشین دیروزیک میلیون دلارازشون گرفتیم
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
11
ازمسولین خواهش میکنم جان مادرتون جان بچه هاتون اینقدرشعارندین به خدا مردم گناه دارن......چوبشومیخورینا
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
13
2
نکنه انتظار داشتی بره جلوی سازمان ملل جادر بزنه !
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
14
3000milyard toman kojast?
sina
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
2
8
ناراحت نباشین دیروزیک میلیون دلارازشون گرفتیم
ناشناس
|
HONG KONG
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
13
2
salam
akhe inke hotel sadei ast
mesle hotel aparteman mimonne
hamchinam jaye shiko piki nist
alaki shologh mikonid
shoma ya hotel nadidi ya ba ghasdo gharaz
in neveshte ra neveshtid
alabte ghasd tohin nadashtama
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
توجه كن! همه اين موارد در مورد انسان ساده زيستي! به نام احمدي نژاده!!!
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
30
2
انتخاب فقط دنبال گیر دادن به احمدی نژاده بابا اینجوری فقط مخاطبای خودتو از دست میدی احمدی نژاد همیشه در قلب ماست
مهدی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
5
8
واقعن تنگ نظرید.وقتی قراره یک کسی رو بکوبونید از هیچ منطقی پیروی نمیکنید.پول هتل خودشو و تیم صدنفره اش یک پنجم خودروی پژوش بوده که فروخته.بقیشم مال شما
ناشناس
|
IRELAND
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
17
هموطنان عزيز، پول اين سفر و اين هيئت را ملت ايران پرداخته، همانهائيکه شبها تو کارتن ميخوابند همانهائيکه از بی پولی کليه ميفروشند و..........! فهميديد يا نه ؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
15
ایشان هر جا که می خواهد برود بخودش مربوط است اما وقتی میلیونها انسان در این کشور معطل یک لقمه نان هستند چه لزومی دارد این هزینه کردنها؟ وقتی اختلاسهای بی حد و حساب که هر غیر مطلع از اخبار سیاسی و اقتصادی حداقل می تواند چند مورد آن را بخاطر آورد در این کشور به امری روزمره تبدیل شده است و ناشی از بی مدیریتی است رفتن به آمریکا و دم از مدیریت جهان زدن چه مفهومی می تواند داشته باشد ؟
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
شما هم لطف داريد!
کودک دیروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
3
10
کسی توقع نداره ببرنش توی چادر این هیات صدنفره دیگه چیه دنبال خودش راه انداخته....همسرش ،مشایی و همسرش..عروسش که دختر مشایی هم میشه حالا بقیه رو بگیرید بروید خودتون بیابید آخه اینا با پول بیت المال مکیرن چه کار کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من بیکارم قول داد 5/2 میلیون شغل ایجاد کنه داره اختلاس ایجاد میکنه هی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
|
GERMANY
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
3
4
استاد منحرف کردن بحث هستید !!
الان مشکل جوانای ما همین هتل هاست ؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
2
3
اگه 12500 دلار بشه معادل 150 میلیون
میشه شبی 30 میلیون
3 هزار میلیار تقسیم بر 30 میلیون میکنه به عبارتی 100 هزار شب معادل 273 سال
زیاد نیست
کاش عزیزان رسانه ای با صداقت به نفع مردم موضوعات مهم تر رو رسانه ای میکردن
(یکی نشانه های صداقت نمایش این پیامه)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
6
4
الان یعنی چی؟به خاطر احمدی نژاد باید یه هتل ارزون تو آمریکا می ساختن یا باید می رفت مسافرخونه ای جایی؟! که اگه همین کارم می کرد که می گفتین آبرومون رو برد عرضه نداشت مثل سایر رییس جمهورها محترمانه یه جای مناسب نام ایران اقدام کنه و همچین چیزایی...
تازه این هتلها به خاطر مسائل امنیتی یه تعداد هتل مشخص و شناخته شده هستن و مهمانها رو به اون هتلها هدات می کنن.نکنه میخواین بگین به خاطر پول هتل اصلا نباید تو این اجلاس شرکت می کرد؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
4
5
آقای انتخاب خوب ملت رو گذاشتی سر کار اینهمه نظر واسه یه موضوع بی اهمیت اونوقت کل نظرات رو راجع به یه موضوع با اهمیت حذف میکنی و نمیزاری
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
8
3
من ... اما واقعا اینم خبر بود گذاشتین؟ خیلی هم هتل معمولی ای بود.. معلومه خودت تا حالا هتل نرفتی؟!
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
7
2
غير از ايران كلي كشور ديگه هم تواين هتلها هيأت دارند. اين پولها و خيلي بيشتر از اينها هم براي كشور ثروتمندي مثل ايران چيزي نيست كه اينقدر سرش دعواست. ضمن اينكه براي هيات كشوري كه دومين كشور ثرتمند منطقه و اولين كشور داراي رشد سريع تو اين منطقه است پيش پا افتاده است. اينكه مردم مشكلاتي دارند برميگرده به معضلات سيستميك كه گريبانگير ماست و الا كي گفته ما بي پوليم.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
2
9
عجب ملت قدر نشناسی هستید، ای کوفتتون بشه اون باغ ویلاهایی که دکتر براتون ساخت.
ایرانی
|
CANADA
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
5
2
از بد بختی مردم و نیازاتشون هم باخبرم. ولی این حداقل مخارجی هست که یک نفر در سفر به نیویوک میتونه داشته باشه ( انم به عنوان یه دیپلمات). تنها ایرادی که میشه گرفت تعداد زیاد هییت دولت هستش.
از خدا بی خبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
5
3
هرچند محمود جون رو خیلی بخاطر مواضع ضد استکباریش دوست داریم اما این کارش ما رو خیلی ناراحت کرد یه هتل ارزونتر هم پیدا میشد در عجم از محمود نکنه عوض شده؟
فرزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
2
13
منکه حتی یک ریال راضی نیستم از بیت المال خرج شود
ناشناس
|
AUSTRALIA
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
3
3
moshkel gheymate balaye hotel nist!!! moshkel iilo tabaian ke lazem naboode hamrah bashan
shishwa
|
KUWAIT
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
7
4
آدم نمي دونه به كدوم آوازتون برقصه، أكه به هتل معمولي ،2 يا 3 ستاره بره ممي فرماييد آبروريزيه، رئيس جمهور يه مملكت آبروي كشور برده و أكر به هتل مذكور رفت ميفرماييد هزينه اضافي ، آقا جان جيزهاي مهمتر أز اينها هم هست كه قابل توجه ميباشند،با اين حال وقتمان را براي مسائل با ارزشتري صرف كنيم
راه راست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
1
16
این آخر بی انصافیه اینطور پذیرایی بشی و وقتی میای فرودگاه ایران مصاحبه کنی که امریکا دشمن ماست.

بیچاره به ملت ساده و بدبخت ایران.......
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
3
15
چیزی که الان مهم هست در ایران ما خوش گذشتن برای اقایان دولتی هست چون تو خوابشون هم سفر مجانی به امریکا رو هم نمی دیدن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
1
22
این حق یک رئیس جمهوره که از امکانات خوبی استفاده کنه ولی اینکه ایشان اینهمه ادم دنباله خودش میبره و از پول بیت المال هزینه میکنه اشکال داره.
نظرات بینندگان