arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶

ادامه جست‌وجو برای یافتن کوهنورد مفقودی در ارتفاعات میشو

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مرند گفت: تلاش های تیم های تخصصی امدادی این جمعیت بعد از گذشت دو روز از مفقودی کوهنورد ۲۹ ساله تبریزی در کوه میشو آذربایجان‌ شرقی همچنان بی نتیجه بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مرند گفت: تلاش های تیم های تخصصی امدادی این جمعیت بعد از گذشت دو روز از مفقودی کوهنورد ۲۹ ساله تبریزی در کوه میشو آذربایجان‌ شرقی همچنان بی نتیجه بوده است.

«حبیب ذوالفقاری» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات مفقودی کوهنورد تبریزی در کوه میشو آذربایجان‌ شرقی، اظهار کرد: ۱۱ کوهنورد تبریزی از صبح جمعه به سمت قله میشو آذربایجان‌ شرقی حرکت کرده بودند که حوالی ساعت ۱۲ دچار حادثه شده و یکی از آن ها به هم گروهی های خود ملحق نشده است

وی افزود: به دنبال این حادثه، حوالی ساعت ۱۷ (جمعه ) با تماس هم گروهی های اعضای این گروه با سامانه ۱۱۲، تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان برای پیدا کردن این کوهنورد ۲۹ ساله به محل اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مرند گفت: این کوهنوردان بدون توجه به هشدار های هواشناسی اقدام به صعود کرده بودند و احتمال می رود این مرد ۲۹ ساله، باتوجه به وضعیت جوی در این منطقه در برف و کولاک گرفتار شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مرند اضافه کرد: هم اکنون شش تیم تخصصی امداد کوهستان شامل۶۰ نفر، از روز جمعه و پس از اعلام مفقودی این کوهنورد در مسیر صعود به قله های میشو حضور دارند.

وی ادامه داد: شرایط بد جوی، تا حدودی امدادگران را با مشکل مواجه کرده است، با این حال امدادگران جمعیت هلال احمر استان از مسیر هایی که احتمال حضور و پرت شدن به دره وجود دارد، در حال جست و جو هستند.

ذوالفقاری با بیان این‌که این چهارمین کوهنوردی است که در سال جاری در کوه میشو واقع در شهرستان مرند مفقوده شده است، عنوان کرد: خوشبختانه سه نفر قبلی سالم پیدا شدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است با پیدا کردن این کوهنورد، او را سالم به خانواده اش تحویل دهیم.

نظرات بینندگان