arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶

جنگ دلال‎ها در سالن حراج سکه بالا گرفت

قیمت سکه تمام بهار آزادی در حراج امروز بانک کارگشایی یک میلیون و ۵۳۷ هزار تومان شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بعد از افزایش قیمت دلار و سکه در بازار آزاد، موج افزایش قیمت به حراجی بانک کارگشایی نیز رسید چراکه در حراج امروز قیمت پایه اعلامی از سوی بانک مرکزی نیز افزایش یافته و به دنبال آن قیمت های اعلامی برای حراج نیز بالا رفته است.

 

بانک مرکزی نرخ پایه سکه تمام بهار آزادی را یک میلیون و 322 هزار تومان اعلام کرده که با 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به قیمت یک میلیون و 441 هزار تومان رسیده است.

 

نیم سکه بهار آزادی نیز 661 هزار تونان قیمت خورده بود که با 9 درصد مالیات برارزش افزوده به قیمت 721 هزار تومان به حراج گذاشته شد.

 

از ساعت شروع حراج سکه در بانک کارگشایی تا لحظه انتشار این خبر، قیمت اعلامی برای خرید سکه در سالن حراج از سوی خریداران بین یک میلیون و 535 هزار تومان تا یک میلیون و 539 هزار تومان بوده است. ضمن آنکه نیم سکه بهار آزادی نیز بین 743 تا 748 هزار تومان فروش رفته است.

 

بنظر می رسد عطش خرید در حراج امروز بانک نسبت به روز های قبل افزایش یافته است. مهمترین نکته سالن امروز حراجی حضور یک خانم است که به رقابت با دلال های سکه حاضر در سالن می پردازد.

 

رقابت این خانم که بنظر می رسد برای اولین بار است به سالن حراج سکه آمده با سایر دلال ها تا حایی پیش رفته که می توان از آن بعنوان جنگ دلال های سکه یاد کرد.

 

امروز هم مانند جلسات قبل دلال های اصلی بازار سکه که از سبزه میدان به خیابان مولوی نقل مکان کرده اند، خریداران اصلی سکه های حراجی هستند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان