arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۶

رییس جمنا: شایعه‌پراکنان ترس و اغتشاش در جامعه عضو حزب شیطان‌اند

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شایعه‌پراکنان ترس و وحشت و اغتشاش در جامعه عضو حزب شیطان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شایعه‌پراکنان ترس و وحشت و اغتشاش در جامعه عضو حزب شیطان هستند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام رحیمیان در هفتمین کنگره سراسری جمعیت ایثارگران گفت: به بنده گفتند درباره اخلاق حزبی در این کنگره صحبت کنم، به نظر بنده قبل از اخلاق، احکام اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: در پزشکی از احکام پزشکی و بایدها و نبایدها غفلت می‌کنند و ابتدا به شایدها و نبایدها می‌پردازند.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با استناد به قرآن کریم احزاب را دو دسته دانست و افزود: طبق آیات سوره‌های مائده و مجادله بیشتر از دو حزب نداریم. یک حزب حزب‌الله و دیگری حزب‌ الشیطان است که شاخص‌های هر یک در قرآن مشخص است و هر تشکل و تجمعی هم در ذیل این دو حزب قرار بگیرند در شمار همان حزب قرار می‌گیرند.

رحیمیان با استناد به آیات 56 و 57 سوره مائده گفت: ولایت مطلقه بر انسان فقط و فقط محدود به خدا، رسول خدا و امیرالمومنین است و هر فرد ولی خود را خدا، رسول، امیرالمومنین و فرزاندن ایشان قرار دهد عضو حزب‌الله است، البته ولایت فقیه در زمان غیبت طبق فرمایش امام در طول ولایت رسول و امیرالمومنین و ائمه هدی است و ولایت کسی را نمی‌یابید که به مبدا و معاد ایمان دارد و در عین حال با دشمنان خدا دوست باشد.

به گفته وی خودپرستی، مقام‌پرستی و حزب‌پرستی از مظاهر شرک است که اگر گرایش به حزب و بت نفس، بت رفاقت، بت فرزند، بت برادر و بت قومیت را بگیرد به شرک مبدل می‌شود.

وی تاکید کرد: هر نوع تولی‌گری به غیر خدا اگر در عرض ولایت خدا، رسول، ولی خدا و ولایت فقیه قرار بگیرد به عکس خود مبدل شده و تبدیل به شرک می‌شود.

وی ادامه داد: احزابی که هر کدامشان به یک بعد تبدیل می‌شوند و در عرض خدا و اهداف الهی قرار می‌گیرند طبق فرمایش قرآن در حزب شیطان قرار می‌گیرند.

رحیمیان سپس سخنان خود را معطوف حوادث سال 88 کرد و افزود: مشکلی که با این آقایان داریم این است که مرز خود را با دشمنان خدا، رسول و ائمه هدی و یهود، نصارا، آمریکا و رژیم صهیونیستی مشخص نمی‌کنند. آقایان مرز خود را با کسانی که قرآن را تخیلات ذهن رسول خدا دانسته‌اند و زیارت عاشورا را منشا تقاتل شیعه می‌دانند روشن نمی‌کنند و همیشه آرزوی ما این بوده است که این مرزها توسط این آقایان انجام شود. این در حالی است که قرآن از ابتدا مرز بین اسلام، کفر و نفاق را مشخص کرده است و اصلا دوستی هم نباید بین جریان ایمان با دشمنان خدا وجود داشته باشد.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در عین حال گفت: بحمدالله چنین تشکل‌هایی را در جامعه اسلامی داریم که ویژگی‌های قرآن را دارند و ان شاءالله مصداق حزب‌الله با شاخص‌های حزب‌اللهی با تولی نسبت به ولایت الله و اولیای الهی و تبری از غیرخدا داریم.

نظرات بینندگان