arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶

تعیین ترکیب ۱۰ نفره نمایندگان بازدید کننده از اوین / نمایندگان فردا به اوین می‌روند

ده نماینده مجلس فردا از زندان اوین بازدید خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تعیین ترکیب ۱۰ نفره نمایندگان بازدید کننده از اوین / نمایندگان فردا به اوین می‌روند

ده نماینده مجلس فردا از زندان اوین بازدید خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، بعد از اعتراضات اخیر و به دنبال آن بازداشت شدن تعدادی از افراد شائبه هایی پیرامون نحوه نگهداری از زندانیان و شرایط زندان به وجود آمد که به دنبال آن نمایندگان خواستار بازدید از بخش‌های مختلف زندان اوین شدند.

این هیئت ده نفره‌ از نمایندگانی از کمیسیون‌های حقوقی، آموزش و امنیت ملی و همچنین سه فراکسیون ولایی، امید و مستقلین و هیئت رئیسه تشکیل شده که شامل عبدالکریم حسین زاده، محمد کاظمی، حسن نوروزی، محمدجواد فتحی، محمد دهقان، محمدعلی وکیلی، الله‌یار ملکشاهی، فاطمه سعیدی، ولی الله نانواکناری و محمد برومندی هستند.

این نمایندگان فردا ۱۰ صبح برای بازدید به زندان اوین می‌روند.

در همین رابطه فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و تنها نماینده زنی که مجوز حضور و بازدید از زندان اوین را دریافت کرده است، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه با وجود مخالفت اولیه اما در نهایت قوه قضاییه با حضور بنده در هیئت بازدید کننده از زندان اوین موافقت کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدوارم در این بازدید بتوانم از نزدیک در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفته و به ویژه تلاش کنم تا ابهاماتی که اخیرا پدید آمده روشن شود.

وی افزود: پیام های متعددی دریافت کرده ام و موارد گوناگونی از وضعیت زندانیان گزارش شده که امیدوارم این بازدید بتواند تا جایی که ممکن است آنها را رفع کند. قطعا گزارش کاملی از این بازدید به موکلان خود ارائه خواهم کرد.

نظرات بینندگان