arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

گردنه آهوان در سمنان به علت برف و بوران مسدود شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس راه استان سمنان گفت : گردنه آهوان در محور سمنان - دامغان به علت بارش شدید برف و بوران، صبح روز یکشنبه مسدود شده است.

سرهنگ حسن خسروجردی در گفت و گو با ایرنا افزود : همچنین تردد خودروها در محورهای شهمیرزاد - فولاد محله و سمنان - فیروزکوه با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
وی اظهارداشت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی سمنان به صورت تمام وقت و شبانه روزی در همه محورهای موصلاتی استان حضوری فعال دارند.
خسروجردی ادامه داد : عملیات نمک پاشی و برف روبی اکنون در تمامی محورهای سمنان به خصوص جاده توسکستان ، در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد : کنترل سرعت وسایل نقلیه در گردنه های خطرناک محورهای مواصلاتی سمنان و استفاده از خودروهای برف روب برای کنار زنی برف جاده های اصلی، از اقدام‌های پلیس راه استان برای کاهش سوانح و امنیت تردد در جاده های مناطق سردسیری است.
وی ادامه داد : به غیر از گردنه آهوان در جاده سمنان - دامغان ، در تمام محورهای استان سمنان تردد وسایل نقلیه جریان دارد و رانندگان باید با رعایت قوانین و احتیاط کامل به ویژه از سرعت غیرمجاز در جاده های برون شهری اجتناب کنند.
رییس پلیس راه استان سمنان اضافه کرد : چنانچه مسافران قصد سفر یا عبور از مناطق سردسیر و برف گیر استان سمنان را دارند، زنجیرچرخ ، لباس گرم و تغذیه کافی، به همراه داشته باشند و با سوخت کامل خودرو در این مناطق عبور کنند.
اکنون ریزش برف و کولاک در مناطق کوهستانی استان سمنان ادامه دارد.
استان سمنان سه هزار و 784 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی دارد.

نظرات بینندگان