arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

تعطیلی مدارس 9 شهر و برخی مناطق در آذربایجان غربی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و یخبندان مدارس برخی از مناطق استان امروز / یکشنبه هشت بهمن/ در نوبت صبح تعطیل است.

مهدی محمدپور در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز مدارس مقاطع ابتدایی نواحی یک و 2 ارومیه و ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی این شهرستان تعطیل است.
وی بیان کرد: همچنین همه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شهرستان های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر و مناطق کشاورز، صومای برادوست و سیلوانا در روز یکشنبه تعطیل است.
وی اضافه کرد: امروز /یکشنبه / مدارس نوبت صبح شهرستان های نقده و مهاباد در مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و روستایی تعطیل اعلام می شود.
وی گفت: مدارس ابتدایی شهری و همه مقاطع روستایی سردشت و بوکان و مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و همه مدارس روستایی تکاب نیز در روز یکشنبه تعطیل است.
رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: مدارس انزل و نازلو نیز در تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از امشب شنبه در استان افت شدید دما به میزان 10 تا 14 درجه سانتیگراد رخ می دهد .
از روز پنجشنبه سامانه هوای بارانی وارد استان شده و موجب بروز بارندگی در مناطق مختلف شده است.
به علت بارش برف سنگین در استان مدارس برخی شهرستانها و مناطق در روز شنبه نیز تعطیل بود.

نظرات بینندگان