arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

لژیونر ایرانی جایگزین رونالدو می‌شود

علیرضا جهانبخش، ستاره تیم‌ملی ایران هم به جمع ستاره‌هایی پیوست که روی بیلبوردها خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم آلکمار هلند که یکی از برترین لژیونرهای ایران در سال های اخیر است و جایگاهی کلیدی در تیم کارلوس کی روش دارد ، در آستانه جام جهانی و با افزایش تب جام جهانی در ایران ، سفیر یک برند بهداشتی شده و بزودی جای کریس رونالدو را در خیابان های تهران می گیرد!

کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۰۹ میلادی سفیر برند شامپوی کلییر مردانه در سراسر جهان بوده است. این شرکت اعلام کرده انتخاب جهانبخش به عنوان سفیر برند کلییر در ایران، با رای قاطع مصرف‌کنندگان ایرانی در یک نظر سنجی عمومی صورت گرفت است. جالب اینکه این ستاره ملی گفته برای فوتبالیست ها داشتن موی خوش فرم در زمان مسابقه اهمیت زیادی دارد و او از این بابت خیالش راحت است!

در سالهای اخیر و بعد از اینکه در راستای حمایت از تولید داخلی ، ممنوعیت حضور ستاره‌ها روی بیلبوردها، بسیاری از ستاره‌ها توانستند صاحب فرصتی مناسب برای درآمدزایی از برند اسمشان شوند. علی دایی در این سالها از میان فوتبالیستها بیشترین قراردادها را بسته است.

همین حالا ستاره های دیگری مثل احمدرضا عابدزاده ، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا روی بیلبوردها بوده اند.

البته در دوره قبلی جام جهانی هم جواد نکونام برای دوره ای کوتاه حتی تیزرهای تلویزیونی داشت اما از نسل ستاره‌های جدید تیم ملی، این برای اولین بار است که یکی از اعضای تیم کی روش روی بیلبوردها می‌رود. چندی قبل مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند با قرعه کشی جام جهانی و حضور ایران در یکی از سخت ترین گروه های جام جهانی ، تب پیشنهادات مالی شگفت انگیز به فوتبال ایران افزایش یافته است.

حالا بعد از کارلوس کی روش که سفیر یک بانک شده و تبلیغات مختلفی را روی بیلبوردهای شهری دارد ، این بار قرار است علیرضا جهانبخش جای کریس رونالدو را در تبلیغات شهری و تلویزیونی بگیرد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان