arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

قوچان‌نژاد و سلاح مخفی هیرنفین

«رضا قوچان‌نژاد»، مهاجم تیم هیرنفین پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی حالا بازگشت خوبی به ترکیب تیمش داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا قوچان نژاد پس از بازگشت موفقیت آمیز به ترکیب تیم هیرنفین حالا امیدوار است در ادامه لیگ هلند بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

 

مهاجم ۳۰ ساله تیم هیرنفین نظرش درباره از دست دادن فرصت بازی در نیم فصل اول گفت: دوران بدی بود اما آرامش خودم را حفظ کردم. نیم فصل اول موفقیت آمیز نبود. اما اکنون بازگشتی دوباره داشتم. خط حمله ما عالی عمل می‌کند. من توپ را می‌گیرم و با آربر بازی  می‌کنم. او سرعت زیادی دارد و به من کمک می کند. سرعت زنلی یکی از نقاط قوت ما بود که ما در نیم فصل اول از آن محروم بودیم. او با مهارتش یک یا ۲ بازیکن رقیب را مشغول می‌کرد و با این کار فرصت برای بازیکنان دیگر بوجود می‌آمد.این سلاح اضافی(زنلی) خوشبختانه اکنون به همراه ماست و ما به خاطر حضورش خوشحالیم.

 

وی در ادامه درباره اینکه دوباره می‌تواند در بازی هفته آینده از ابتدا در ترکیب اصلی باشد با وجود اینکه رضا در این فصل ۳ گل را به ثمر رسانده و ورمان رقیبش ۴ گل زده است، این طور گفت: من با ورمان ارتباطی خوبی دارم. احترام متقابلی میان ما وجود دارد. او جوان با استعداد و بزرگی است. ما باید برای این مکان باهم رقابت کنیم و این چیزی است که سرمربی به ما گفت.

مهاجم ایرانی در پایان گفت: با تمام وجودم تلاش می‌کنم تا در ترکیب اصلی باقی بمانم. البته من اطمینان دارم که ورمان نیز برای این جایگاه تمام تلاشش را خواهد کرد. این رقابت به نظرم خیلی خوب است زیرا باعث آمادگی و انگیزه بیشتر می‌شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان