arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

آمادگی کامل ناوگان امدادی سایپا در محورهای برفگیر

شرکت امداد خودرو سایپا در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود، در تمامی محورها و گردنه های برفگیر کشور که توسط پلیس راهور ناجا اعلام شده تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است تا هموطنان با اطمینان بیشتری تردد کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 شرکت امداد خودرو سایپا با هماهنگی پلیس راهور ناجا تمامی محورها و جاده های کوهستانی و برفگیر کشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.
 
به گزارش سایپانیوز، بهزاد پناهی مدیر عامل امداد خودرو سایپا در بازدید از پایگاه های ثابت و سیار امدادی گروه خودرو سازی سایپا گفت: خودروهای امدادی به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ ، ضدیخ و... مجهز شده تا خدمات مورد نیاز هموطنان را در کمترین زمان ممکن ارائه کنند.

مدیرعامل امدادخودرو سایپا تاکید کرد: شرکت امداد خودرو سایپا در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود، در تمامی محورها و گردنه های برفگیر کشور که توسط پلیس راهور ناجا اعلام شده تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است تا هموطنان با اطمینان بیشتری تردد کنند.

وی افزود: علاوه بر زنجیر چرخ ، سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان باید مد نظر قراردهند.

وی تاکید کرد: جلب رضایت دارندگان محصولات گروه سایپا سرلوحه فعالیت کارکنان و امدادگران امدادخودرو سایپا بوده و کلیه ی مشتریان برای دریافت خدمات امدادی و یا بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir  مراجعه کنند.