arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

تمامی پروازهای بندرعباس به تهران امروز لغو شد/بالا رفتن قیمت بلیت‌ها به مقصد تهران

درحالی که صبح امروز پنج پرواز بندرعباس به تهران لغو شده بود، این روند ادامه داشت تا اینکه شاهد باشیم امروز هیچ پروازی از بندرعباس به مقصد فرودگاه مهرآباد به پرواز درنیاید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شب گذشته (7 بهمن) پرواز شماره 4038 هواپیمایی زاگرس مسیر بندرعباس به تهران  به دلیل شرایط نامساعد جوی مقصد به بندرعباس بازگشت که از صبح امروز پروازهای این مسیر شرکت‌های کاسپین ساعت 7، زاگرس 7:30 صبح، ماهان 09:45، آسمان 14:10، ایران ایر 16:40، کاسپین 17:30،کیش ایر 19:15 و آتا 21:50 تاکنون لغو شده‌اند.

در این بین پرواز بندرعباس به تهران زاگرس 21 و ماهان 22:10 هم به جمع لغو شده‌ها پیوستند تا شاهد باشیم امروز هیچ پروازی از بندرعباس به مقصد تهران از زمین برنخاست. این روند در حالی است که از سرنوشت پروازهای فردا در این مسیر هنوز اطلاعی  در دسترس نیست و تنها شرکت هواپیمایی ماهان پرواز ساعت 9:45 خود از بندرعباس به سوی تهران را کنسل کرده است.

با توجه به لغو پروازها آنچه بیش از هر موضوعی موجب نارضایی مسافران شده بالا رفتن قیمت پروازی این مسیر است که با مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین بلیت می‌توان مشاهده کرد که قیمت‌ها از 329 هزار و 500 تومان آغاز و به 510 هزار تومان رسیده است، آن‌هم در شرایطی که مشخص نیست این پروازها انجام می‌شود یا خیر!

همچنین پرواز شرکت هواپیمایی آسمان مسیر بندرعباس به رشت ساعت 08:45 امروز نیز لغو شده بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان