arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

وضعیت آب و برق پایتخت پایدار شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر وضعیت شبکه آب و برق پایتخت در حالت پایدار قرار دارد و مشکل عمده‌ای در هیچ کدام از این دو بخش نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میثم جعفرزاده با بیان اینکه با توجه به آخرین اطلاعات دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران در حال حاضر شبکه فشار متوسط کاملا پایدار است، اظهار کرد: تنها 200 مورد قطعی برق از بین چهار و نیم میلیون مشترک گزارش شده است.

وی ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی تا پایان این کار مشغول فعالیت هستند و باید گفت که این تعداد در قیاس با حجم کلی مشترکان بسیار ناچیز است.

وی درخصوص این مساله که این تعداد تا چه زمانی مشکل خاموشی‌شان برطرف خواهد شد، عنوان کرد: برخی از قطعی‌های برق مربوط به اتصالاتی است که از داخل خانه صورت گرفته و یا اینکه امکان دسترسی به آن مناطق کمی دشوار است لذا تا بررسی و ارزیابی کامل و رفع مشکل نیاز به زمان داریم.

وی با اشاره به شکستگی درختان و شاخه‌ها گفت: متاسفانه تعداد شکستگی درختان روی شبکه فشار متوسط و ضعیف بالا بوده که اگر مجموعه خدمات شهری این وضعیت را بهتر سروسامان می‌داد میزان خاموشی‌ها بسیار کاهش می‌یافت.

وی همچنین با تاکید بر اقدام صورت گرفته در پایتخت گفت: در چند سال اخیر 7 هزار کیلومتر کابل خودنگهدار در تهران طراحی و اجرا شد که همین مساله باعث شد میزان خسارات بسیار کاهش یابد.

به گفته وی، در حال حاضر 200 تیم عملیاتی در منطقه حضور دارند و تمام مشکلات موجود در حوزه برق را برطرف می‌کند لذا امیدواریم در کمترین زمان مشکل خاموشی 200 مورد نیز برطرف شود

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان