arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶

لغو مجدد پروازها از فرودگاه زاهدان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ادامه شرایط نامساعد هوا، بارش برف و دیدکم در تهران و مشهد، چهار پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی زاهدان روز دوشنبه لغو شد.

حمیدرضا پارسا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیرهای تهران - زاهدان، زاهدان - تهران، مشهد - زاهدان و زاهدان - مشهد که همگی قرار بود صبح امروز انجام شود با توجه به شرایط نامساعد جوی در تهران و مشهد لغو شده است.
وی افزود: سایر پروازها امروز بعد از ظهر با توجه به بهتر شدن شرایط جوی در مشهد و تهران، از فرودگاه بین المللی زاهدان برقرار خواهد بود.
وی گفت: روز گذشته نیز پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیرهای تهران - زاهدان، زاهدان - مشهد، مشهد - زاهدان و زاهدان - تهران، شرکت هما در مسیر تهران - زاهدان - چابهار و شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر زاهدان - تهران به سبب شرایط نامساعد هوا و بارش برف در تهران و مشهد لغو شده بود.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به شرایط هوای تهران، احتمال می رود باز هم پروازی از کشورهای آسیای شرقی به مقصد فرودگاه تهران تا روشن شدن وضعیت، در فرودگاه زاهدان به زمین بنشیند بر این اساس اداره کل فرودگاه های استان در حالت آماده باش قرار دارد.
به گزارش ایرنا بیش از 100 پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می کند که بیشتر آنها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.

نظرات بینندگان