arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰

نکونام: قوه قضائیه در حال رسیدگی به پرونده رحیمی است

محمد ابراهیم نکونام رئیس کمیسیون اصل نود در واکنش به شانتاژهای خبری مبنی بر تعلل کمیسیون اصل نود در بررسی پرونده فساد اقتصادی رحیمی و تاثیر این بی توجهی در آزادی عمل مفسدین اقتصادی اظهار داشت: قوه قضائیه در حال رسیدگی به پرونده رحیمی است و این موضوع به کمیسیون اصل نود ربطی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: محمد ابراهیم نکونام رئیس کمیسیون اصل نود در واکنش به شانتاژهای خبری مبنی بر تعلل کمیسیون اصل نود در بررسی پرونده فساد اقتصادی رحیمی و تاثیر این بی توجهی در آزادی عمل مفسدین اقتصادی اظهار داشت: قوه قضائیه در حال رسیدگی به پرونده رحیمی است و این موضوع به کمیسیون اصل نود ربطی ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا پس از گذشت 3 سال از طرح پرونده رحیمی این پرونده به نتیجه نرسیده است تصریح کرد: قطعا باید به  تصمیمات عالیه نظام اعتماد کرد اگر اتهام جدی متوجه رحیمی بود و عدم پیگیری آن موجب تبعاتی بود قطعا اقدام می کردند. امیدوارم نسبت به ایشان و هیچ کدام از مسئولین چنین اتهاماتی محرز نشود.

نکونام در نشست اخیر خود در رابطه با پرونده شکایت از محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و پرونده بیمه ایران گفت: ما زمانی پرونده را به دادگستری می دهیم که اسناد و مدارکمان نسبت به جریان و موضوع کامل شده و تخلف برای مان به اثبات برسد.

وی با اشاره به اینکه این پرونده از ابتدا در دادگستری مطرح شده و افرادی در رابطه با این پرونده تحت تعقیب بوده و دستگیر شدند، افزود: چون این پرونده در دستگاه قضایی در جریان است ما دنبال آن نمی رویم بلکه دنبال اقدامات این مقامات هستیم که گزارش آن هر زمانی که تکمیل شد به صحن می دهیم.

 رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با شکایت الیاس نادران نماینده تهران  از رحیمی گفت: تاکنون برای ما تخلفی احراز نشده تا به قوه قضائیه ارائه دهیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
0
و جالب اینکه رئیس جمهور پرونده 3000 میلیارد اختلاس رو برای رسیدگی به آقای رحیمی داده اند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
0
هزار سال دیگر هم برای شما چیزی محرز نمی شود چون نباید محرز شود.
نظرات بینندگان