arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰
اختلاس بزرگ مربوط به دو ماه قبل است؛

پورمحمدی: متخلفان در قضیه اختلاس به ديگران اتهام‌ مي‌زنند

پورمحمدی با بیان اینکه مردم توقع دارند اجازه ندهیم فساد و خطا تولید شود، گفت:‌ در این پرونده برخی از مسئولان اعلام می‌کنند ما مطلع نبودیم، درست است که اینها را مجرم نمی‌دانیم اما بی‌تدبیر می‌دانیم که باید کنترل می‌کردند تا این اتفاق با این حجم و اندازه نیفتد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی امروز در سخنان بین دو نماز جمعه ساری با بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز همچنان دفاع مقدس را عزیز می‌داریم و احساس غم و اندوه نداریم.

به گزارش انتخاب، وی خاطرنشان کرد: اگر امروز هم دشمن بنای حمله داشته باشد ما همان افرادی هستیم که در دفاع مقدس از ارزش‌هایمان دفاع کردیم.

‌رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه باید در زندگی حساب و کتاب داشته باشیم، یادآور شد: نباید چشم بسته بگوییم که این تجارت را انجام می‌دهیم.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، وی با بیان اینکه نباید برنامه مدیریتی ضعیف داشته باشیم، خاطرنشان کرد: عقل و منطق می‌گوید برنامه درست باید اجرا شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه ملت ما نشان دادند که انسان‌های صبور و مقاومی هستند، افزود: وقتی در جامعه مطرح می‌شود که فلان تخلف و انحراف پیدا شده است، مردم انتظار دارند جلوی این حرکت‌ها گرفت و مقابله شود و مقام معظم رهبری در هم در سخنانی تعبیر فرمودند:« که برخورد بی‌رحمانه انجام شود».

وی با بیان اینکه وظیفه ما مسئولان است که مراقب خود و زیردستانمان باشیم، ادامه داد:‌ فتنه، آزمایش، انحراف و لغزش متوجه همه است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: بی‌انضباطی سبب شده عده‌ای سوء‌استفاده‌گر به خود اجازه دهند این فسادهای بزرگ را به وجود بیاورند.

وی افزود: اول باید تلاش کنیم اجازه تکرار این حوادث را ندهیم و راه جلوگیری، مراقبت و کنترل برنامه است.

پورمحمدی با بیان اینکه مردم توقع دارند اجازه ندهیم فساد و خطا تولید شود، گفت:‌ در این پرونده برخی از مسئولان اعلام می‌کنند ما مطلع نبودیم، درست است که اینها را مجرم نمی‌دانیم اما بی‌تدبیر می‌دانیم که باید کنترل می‌کردند تا این اتفاق با این حجم و اندازه نیفتد.

وی با اشاره به اینکه از فساد و تبانی نباید به سادگی برخورد کرد، تصریح کرد:‌ تخلف بزرگ بانکی که این روزها مطرح است مربوط به دو ماه قبل است و افرادی که این تخلف بزرگ را انجام دادند درصدد تاسیس بانک بودند که سال گذشته شناسایی و بهار امسال معرفی شدند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه دادستان کل در حال پیگیری این پرونده است، یادآور شد: با امثال این پرونده برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با چنین مواردی جنگ روانی به راه بیندازد، گفت: ‌ما باید هوشیارانه عمل کنیم چراکه نظام توان، اراده و قدرت مبارزه با موارد اینچنینی را دارد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد:‌ عده‌ای از متخلفان در حال اتهام‌زنی به دیگران هستند تا بدین وسیله فرافکنی کنند و نباید اجازه دهیم عده‌ای سوء‌استفاده‌گر هر کسی را متهم کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
NORWAY
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
6
این فرد که این مبلغ نجومی را اختلاس کرده اینقدر قدرت داره که نه اسمش را میگویند نه تصویرش را نشون میداند اگر قضیه لو نرفته بود تا چند ماهه دیگه ۵۰ هزار میلیارد اختلاس میکرد کدوم حتی یک بچه هم نیست که نفهمه این کار از یک آدم عادی یا چند رییس بانک بر نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
5
اقای بازرسسسسسسسسسسسس به جای نصیحت کارتو درست انجام بده ( واقعا چقدر به این چیزهایی که میگید معتقدید )
نظرات بینندگان