arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

وزیر صهیونیست: از دوران ترامپ برای الحاق جولان باید بهره برد

یکی از وزیران رژیم صهیونیستی با اشاره به تهدیداتی که این رژیم با آن روبرو است خواستار بهره بردن از دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ برای الحاق جولانی اشغالی به این رژیم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از وزیران رژیم صهیونیستی با اشاره به تهدیداتی که این رژیم با آن روبرو است خواستار بهره بردن از دوره ترامپ برای الحاق جولانی اشغالی به این رژیم شد.

گلعاد آردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار به رسمیت شناختن بلندی های جولان سوریه که در سال ۱۹۶۷ آنها را اشغال کرده اند به عنوان بخشی از این رژیم شد.

وی افزود: ما در دوره ترامپ به سر می بریم باید بگوییم که آنچه درست است به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت(رژیم جعلی) اسرائیل است و این شیوه صحیحی است اما ما باید همچنین جولان را به عنوان بخش جدایی ناپذیرمان به رسمیت بشناسیم.

وی ضمن متهم کردن محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به بین المللی کردن نزاع بیان کرد: مخالفت عباس با گفتگو با اسرائیل موضوعی خطرناک است. عباس به دنبال بین المللی کردن نزاع و حامی تحریم اسرائیل است و این به ما ضربه می زند. عباس از مذاکرات مستقیم خودداری می کند. قلب نزاع میان اسرائیل و فلسطینی ها درباره قدس متمرکز است؛ این نزاع دینی است.

آردان گفت: تهدیدهای اصلی که امروز اسرائیل با آن روبرو است؛ پدیده عملیات های انفرادی(عملیات های شهادت طلبانه فلسطینی ها) و جنبش تحریم جهانی است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان