arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

حضور مدیریت استان تهران در نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی

با توزيع بروشورهاي جديدخدمات بانكداري الكترونيك ، خدمات بانكداري شركتي و خدمات ارزي بانك كشاورزي بسياري از مراجعه كنندگان مشتاق افتتاح حساب و استفاده از خدمات نوين بانك كشاورزي شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پنجمين نمايشگاه تخصصي نهاده هاي كشاورزي با حضور مديريت استان تهران در محل بوستان گفتگو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي استان تهران ، اين نمايشگاه تخصصي با حضور فعال اعضاي انجمن واردكنندگان سم و كود و بذر و انجمن توليدكنندگان سم و كود و بذر برگزار شد، بيش از ١٠٠ شركت معتبر و برند داخلي و خارجي محصولات خود را معرفی وبا و ارائه تخفيف نمايشگاهي ، بازديدكنندگان زيادي را به سوی خود جلب كردند.

اين گزارش مي افزايد مديريت استان تهران با هدف برقراري تعامل بيشتر و بهتر با فعالان اقتصادي اين حوزه و براي پاسخگويي به سوالات بانكي بازديدكنندگان ازنمايشگاه و غرفه داران در حوزه هاي ارزي و ريالي با برپايي غرفه و اعزام كارشناسان مديريت و شعب خود حضور موثري در اين رويداد ايفا كرد .

شايان ذكر است ، با توزيع بروشورهاي جديدخدمات بانكداري الكترونيك ، خدمات بانكداري شركتي و خدمات ارزي بانك كشاورزي بسياري از مراجعه كنندگان مشتاق افتتاح حساب و استفاده از خدمات نوين بانك كشاورزي شدند.

اين گزارش مي افزايد در روز پاياني نمايشگاه در محل غرفه مديريت استان تهران بازديدكنندگان و شركت كنندگان به سوالاتي درباره خدمات ارزي بانك كشاورزي پاسخ گفتند و پس از جمع آوري نتايج به ٢٠ نفر از برندگان به قيد قرعه جوايز نفيسي از طرف مدير استان تهران اهدا شد .