arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

گسترش فولاد و سیاه‌جامگان امتیازات را تقسیم کردند / فیروز کریمی: بازی نزدیکی بود / عنایتی: راضی نیستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم‌های گسترش فولاد و سیاه‌جامگان مقابل هم به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار محمد خرم‌الحسینی، سامان نریمان جهان و مسیح زاهدی از گسترش فولاد و حسین زامهران از سیاه‌جامگان با کارت زرد داور دیدار جریمه شدند.

با این نتیجه گسترش فولاد ۳۰ امتیازی شد و در همان رده هفتم باقی ماند. سیاه‌جامگان هم با ۱۵ امتیاز نتوانست از انتهای جدول تکان نخورد.

فیروز کریمی: بازی سنگین و نزدیکی بود

سرمربی گسترش فولاد می‌گوید بازی تیمش مقابل سیاه‌جامگان بسیار سنگین و نزدیک بود.

فیروز کریمی بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر مشکی پوشان مشهد اظهار کرد: بازی همانطور که حدس زده بودیم، جلو رفت. یک امتیاز هم برای مشکی پوشان مهم بود. بازی سنگینی داشتیم. بازی بسیار نزدیک بود. هر دو تیم دوندگی زیادی داشتند و دو تیم، چهار تعویض اجباری انجام دادند.

او ادامه داد: برای بهتر شدن روند کاری تیم، یک تعویض فنی انجام دادیم. تعداد بازیکنان بزرگسال ما محدود است و میدان دادن به جوانان هم قواعد خاصی دارد. در بعضی از بازی ها مجبور شدیم بازیکن جوان مان را در نیمه نخست تعویض کنیم.

کریمی گفت: برای اینکه تیم و بازیکن را از دست ندهیم، مجبوریم تا جایی که بازیکن بد بازی نکرده، او را تعویض کنیم. نیما مختاری و مصطفی سالاری را از تیم امید به تیم بزرگسال اضافه کردیم. مصدومیت بازیکنان در نیم فصل دوم باعث شد بازیکنان تاثیرگذار مثل یوسف سیدی، خالقی فر و اسماعیل فرهادی را نداشته باشیم. ما به جای ۱۸ بازیکن بزرگسال، ۱۶ بازیکن داریم. دیگر بازیکنی نمانده است. در هر بازی یک محروم و مصدوم داریم. در واقع تیم ما در هر هفته هفت بازیکن بزرگسال نداریم. مجبوریم به بازیکنان جوان میدان بدهیم. آن ها هم جوان هستند. مطمئن بشید از هفته های آینده با اضافه شدن بازیکنان مصدوم، بازی های زیبایی را ارائه می دهیم.

سرمربی گسترش فولاد گفت: وقتی تیم مان جلو باشد و صاحب توپ و میدان باشیم می‌توانیم به بازیکنان جوان میدان دهیم. بازی دادن به بازیکنان جوان ضوابط زیادی دارد. بازی دادن به جوان نیازمند ۱۸ ضابطه است. من همه ضوابط را نمی‌گویم که بقیه یاد نگیرند.

او درباره اینکه بازی این تیم با تراکتورسازی در استان دیگری برگزار می‌شود گفت: من این موضوع را نمی دانم. چون در جریان نبودم، درباره آن صحبت نمی کنم.

عنایتی: موقعیت‌های زیادی داشتیم/ از نتیجه راضی نیستم

سرمربی مشکی پوشان می‌گوید تیمش از موقعیت‌هایش زیاد خود استفاده نکرده و از نتیجه راضی نیست.

رضا عنایتی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد با اعتراض به اینکه فیروز کریمی پیش از او در نشست خبری حاضر شد، اظهار کرد: بازی خوب و تماشاگر پسندی بود. متاسفانه ما از موقعیت های زیادمان استفاده نمی کنیم و این روی بد فوتبال است. چهار، پنج موقعیت خوب داشتیم اما گسترش فولاد موقعیت نداشت. یک امتیاز در خانه حریف خوب است اما از نتیجه خیلی راضی نیستم.

برچسب ها: گسترش فولاد
نظرات بینندگان