arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰

"مدیر عاملی رویانیان در پرسپولیس دامن زدن به پارتی بازی است"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس درخصوص انتصابهای سیاسی و غیر کارشناسی وزارت ورزش در باره مدیر عامل پرسپولیس وارد عمل شده و در جلسه ای با اعضای کمیته ورزش و جوانان موضوع را بررسی خواهد کرد.

به گزارش انتخاب؛ علیرضا دهقان در گفتگو با پانا نسبت به انتصاب رویانیان به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تنها دلیل این انتخاب مسائل سیاسی است و هیچ دلیل دیگری ندارد. زمانی که این خبر را شنیدم کاملا شوکه شدم.

وی گفت: به نظر شما آیا هیچ فرد و شخصیت ورزشی در جامعه نداریم که مسولان ، رویانیان را به عنوان مدیر عامل یک باشگاه مردمی با هوادار میلیونی کرده اند؟

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخاب رویانیان برای این سمت، دور از ذهن و دامن زدن به پارتی بازی است.

وی اظهار داشت: اگر قرار است به باشگاه پرسپولیس کمک مالی شود، چرا لقمه را دور سر این تیم می چرخانند؟ بهتر نیست برای این تیم بحران سازی نکنند و اجازه دهند همه چیز سر جای خودش باشد و افراد ورزشی امور ورزش کشور را اداره کنند؟

وی گفت: مجلس نسبت با این انتصاب سلیقه ای واکنش نشان خواهد داد و با تشکیل جلسه در کمیته ورزش و جوانان این موضوع را بررسی کرده و در رابطه با این مقوله تصمیم گیری می کند.

دهقان اذعان داشت: هدف از تشکیل وزارت ورزش این است که این وزارتخانه نسبت به امور پاسخگو باشد لذا نباید اجازه داد چند نفر با تصمیمات نسنجیده و غیر کارشناسی خود برای تیمی با این پیشینه بحران ایجاد کرده و به مشکلات ورزش کشور دامن بزنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
شهروندی از باغملک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
0
6
جناب آفای دهقان خدا را شکر که حرفی زدید تا شاید مردم حوزه انتخابیه ات بفهمند .... جناب اقای دهقان در دوره نمایندگی برای مردم محروم ایذه و باغملک چه کردی. حتما اینجا آباد شده و حالا مشغول رسیدگی به امور فرعی شده ای
نظرات بینندگان