arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰

حمله نظامی آمریکا به ایران در قالب بازی‌های رایانه‌ای

به تازگی سایت اینترنتی گیمرساید عکس‌های جدیدی از بازی بتلفیلد 3 منتشر کرده که در آن تصاویری از حمله سربازان آمریکایی به تهران نشان داده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به تازگی سایت اینترنتی گیمرساید عکس‌های جدیدی از بازی بتلفیلد 3 منتشر کرده که در آن تصاویری از حمله سربازان آمریکایی به تهران نشان داده شده است.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، در این بازی سربازان آمریکایی بدون هیچ مانع تدافعی جدی از تپه‌های عباس آباد به تهران حمله کرده و این بازی با درگیری آمریکایی‌ها در خیابان‌های تهران ادامه یافته و در نهایت با شلیک یک آرپی‌جی از هتلی با نام تهران به سوی سربازان پایان می‌یابد.

 

همانگونه که مستحضرید بازی‌های ویدئویی یکی از ابزارهای استکبار برای جنگ نرم و نشان دادن قدرت توخالی خودش به کشورهای دیگر است. اکنون نیز آمریکا که در جنگ‌های عراق و افغانستان خود را ناکام می‌بیند در نظر دارد تا با ارائه بازی‌هایی همچون Battlefield 3 اهداف جنگ‌طلبانه‌اش را  در پوشش بازی‌های رایانه‌ای دنبال کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
0
1
بتلفیلد 1 و 2 که داستان جالبی نداشت.!!!

عشق است کال اف دایتی(جنگ های پیشرفته)..مخصوصا تو نسخه ی 3 اش که قراره جنگ بین امریکا و روسیه را نمایش بدهد ..جنگی که تمام کشورهای جهان را درگیر خود کرده!!!

یعنی امریکایی ها بر ضد روسی ها هم بازی ساختند اما چرا اونا اعتراض نمی کنند!!! جای تعجبه!!!
بلکه روسی ها اینا رو فقط یه بازی میدانند!!! نه صدور فرهنگ..!! حالا ما اینقدر فرهنگمون ضعیف است که با چند تا بازی ازبین بره دیگه گلی به جمال ما هستش!!!
نظرات بینندگان