arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰

تعرفه های سرسام آور دندانپزشکی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهران امروز نوشت: 

بررسی تعرفه‌های دندانپزشکی نشان از قیمت‌های سرسام‌آور خدمات دندانسازی و دندانپزشکی دارد. تعرفه‌هایی که گاه سر به هزینه‌های میلیونی هم خواهد گذاشت. نکته دیگر اما وارد شدن خدمات زیبایی به دندانپزشکی‌هاست که هزینه این خدمات هم بسیار بالاست.کاشتن نگین مصنوعی به روی دندان و قرار دادن روکش‌های طلای سفید و نگین‌های جواهری،‌ دندانسازی‌ها،روکش‌های فوق‌سفید به روی دندان‌های جلو و حتی یک‌دست دندان هم از دیگر خدمات دندانپزشکی‌هاست.

در این خدمات روکشی سفید و بلوری روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و به اصطلاح در دندانپزشکی‌ها به این خدمات زیباسازی لبخند می‌گویند. خدماتی که به عنوان زیبا‌سازی لبخند ارائه می‌شود بلچینگ(سفید‌سازی دندان) و کاشت نگین روی دندان نیش و استفاده از پروتز برای حجیم‌کردن لب‌ها هستند.

به گفته برخی پزشکان واکنش‌های وزارت بهداشت در خصوص خطرناک بودن استفاده از این خدمات هم تاثیری بر متقاضیان این خدمات نداشته‌اند. همچنین اگر شما در این مراکز دندانپزشکی زیبایی اقدام به زیبا‌سازی لبخند کنید به عنوان اشانتیون، پزشک این مراکز دندان‌های خراب شما را پر و عصب‌کشی می‌کنند. پکیج عروس هم خدماتی‌است که در این مراکز ارائه می‌شود و شامل سفید‌سازی دندان و کاشت نگین و روکش‌های بلوری می‌شود. قیمت بلچینگ و کاشت نگین 300این مراکز تا 500 هزار تومان ذکر شده‌است. همچنین استفاده از نگین‌های جواهری و طلای سفید می‌تواند از یک میلیون و 500 هزار تا 3 میلیون تومان هزینه داشته‌باشد.
نظرات بینندگان