arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

بدون از دست دادن یک گرم آب، ورزش کنید / این گجت هوشمند شما را زیر نظر دارد

گجت هوشمند hidrate me یک بطری جادویی است که به کاربران از هر قشری کمک می کند با کمک تکنولوژی به سرعت متوجه کمبود آب بدن خود شده و مایعات بنوشند و در نتیجه هرگز از ورزش یا فعالیت های بدنی منظم فراری نباشند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گجت هوشمند hidrate me  یک بطری جادویی است که به کاربران از هر قشری کمک می کند با کمک تکنولوژی به سرعت متوجه کمبود آب بدن خود شده و مایعات بنوشند و در نتیجه هرگز از ورزش یا فعالیت های بدنی منظم فراری نباشند . 

به گزارش «انتخاب» به نقل از کیک استارتر، بسیاری از افراد ورزشکار یا پر مشغله،فراموش می کنند که باید در طول روز به میزان مشخصی مایعات مصرف کنند . بروز مشکلات کلیه، کبد و بسیاری از اختلالات خلقی ناشی از همین کمبود مایعات بدن است. اما گروهی از پژوهشگران خلاق حوزه تکنولوژیِ/سلامت ،یک بطری هوشمند طراحی کرده اند که اجازه نمی دهد بدن کاربر دچار کم آبی شود .

روش کار این بطری بسیار جالب است . کافیست اپلیکیشن این گجت را روی موبایل هوشمند خود نصب کنید ، سپس جدولی از برنامه های روزانه ، مثل ورزش،کار ، فعالیت های روزمره و ... را در آن ثبت کنید . سپس بطری خود را پر از مایعات کرده و به ورزش یا امور روزمره زندگی خود بپردازید. این بطری هوشمند با محاسبه نرخ فعالیت ها، وضعیت شاخص توده بدنی شما و احتمال تعرق بر حسب دمای محیط ، در فواصل زمانی منطقی و معین به شما هشدار می دهد تا آب نوشیده و بدن خود را هیدراته کنید .   

زمانی که بدن شما از حدی معین بیشتر آب از دست می دهد ، حس شادابی و سلامتی شما نیز به مرورکاهش پیدا می کند . اما اگر از این بطری هوشمند  استفاده کنید ، ناچار خواهید شد ، برای قطع پیغام های هشدار هم که شده ، در فواصل زمانی معین آب بنوشید . هشدارهایی که هم به شکل زنگ روی موبایل و هم در قالب نورانی شدن بطری انجام می شود .

این بطری قابلیت همگام سازی خود با 2 سیستم عامل اندروید و ios  را داراست و افزون بر این ها می تواد از طریق بلوتوث نیز با موبایل هوشمند کاربران ارتباط بگیرد . افزون بر این ها ، اگر قصد دارید به شکل گروهی ورزش کنید نیز می توانید در اپلیکیشن این گجت جدولی منظم از ساعات ورزش گروهی تدوین کرده و دوستانتان را نیز در این گجت سلامتی سهیم کنید .

این محصول در 6 رنگبندی جذاب :سفید ،سبز ، صورتی ،آبی ، مشکی و بنفش در دسترس کاربران قرار دارد . جنس این محصول از پلاستیک فشرده مقاوم و شفاف ساخته شده است .

نظرات بینندگان