arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰

قول دستگاه قضا درباره پرونده اختلاس اخیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مردم درخواست رسیدگی عادلانه به پرونده فساد مالی اخیر را دارند گفت: قول می‌دهیم که اراده‌ای جدی برای رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی وجود دارد و با همه عاملان اینگونه جرائم برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش "انتخاب" به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون قبلی و جدید آموزش قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در مورد سرنوشت افرادی که رابطه با شبکه بی‌بی‌سی دستگیر شده‌اند گفت: جامعه امروز می داند که دشمنان با راه‌اندازی چنین شبکه‌های ماهواره ای چه هدفی را دنبال می کنند و این هدف تنها ضربه زدن به نظام است. این شبکه‌ها اطلاعات خود را از شبکه‌های اطلاعاتی و جاسوسی غرب می‌گیرند که بحق اطلاعات ناصواب و نادرستی است.
 
وی افزود: افرادی که با این شبکه‌ها همکاری داشته و دارند با توجه به پیشینه اهداف این شبکه‌ها پرونده‌شان با این نگاه که با رسانه‌ای همکاری داشته‌اند که قصدش ضربه زدن به نظام بوده است بررسی و رسیدگی می شود.

معاون اول قوه قضائیه در مورد پرونده فساد مالی اخیر در خوزستان گفت: مردم درخواست رسیدگی عادلانه به این پرونده را دارند و به مردم قول می‌دهیم که اراده‌ای جدی برای رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی وجود دارد و دستگاه قضائی بر آن شده است تا با همه عاملان اینگونه جرائم برخورد قاطع داشته باشد و همگی آنها را پس از شناسایی دستگیر کرده و به دادگاه صالحه معرفی کند و رسیدگی خود را تا صدور حکمی عادلانه ادامه دهد.
 
رئیسی گفت: از رسانه ها می خواهیم تمام اطلاعات خود را در رابطه با این پرونده از مسیر سخنگوی قوه قضائیه پیگیری کنند و در عین حال از مسئولین دستگاه قضایی هم می‌خواهیم تا از اظهارنظر درباره این پرونده خودداری کرده و اجازه دهند رسانه‌ها اطلاعات خود را از سخنگوی دستگاه قضائی پیگیری کنند.
نظرات بینندگان