arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۸۹

فحاشي برلوسكوني در یک برنامه تلویزیونی

نخست وزير ايتاليا در يك برنامه زنده تلويزيوني كه درباره فساد جنسي وي بود، مجري و مهمانان برنامه را به باد ناسزا گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخست وزير ايتاليا در يك برنامه زنده تلويزيوني كه درباره فساد جنسي وي بود، مجري و مهمانان برنامه را به باد ناسزا گرفت.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگليسي گاردين، "سيلويو برلوسكوني " با يك برنامه زنده تلويزيوني كه درباره تحقيقات فسادجنسي وي بود تماس گرفت و با توهين به مجري، اين برنامه را "فاحشه خانه " توصيف كرد.

گاردين نوشت: اين نخستين بار نيست كه برلوسكوني با يك برنامه زنده تلويزيوني براي گلايه و شكايت تماس مي‌گيرد اما اظهارات اخير وي در اين برنامه تلويزيوني شديدتر از هميشه بود.

نخست وزير ايتاليا گفته بود: من در حال تماشاي يك برنامه تنفرآميز بودم كه به صورتي پست، زننده و تنفرانگيز اجرا مي‌شد.

مجري برنامه "گد لرنر " يك روزنامه نگار چپگراست و هنگامي كه برلوسكوني شروع به فحاشي كرد او را دعوت به آرامش كرد اما هنگامي كه نخست وزير ايتاليا مهمانان خانم برنامه را مورد حمله قرار داد لرنر برلوسكوني را "بي‌شعور " خطاب كرد.

لرنر از برلوسكوني پرسيد: چرا به جاي توهين به مردم به دادگاه ميلان نمي‌رويد؟

گزارش‌هاي حاكي از آن است كه نخست وزير ايتاليا احضاريه‌هاي بازپرس‌هاي ميلان براي پاسخگويي به سوالات مربوط به پرداخت پول به يك روسپي زير سن قانوني را ناديده گرفته است.

"كريمه المحروق " دختر جوان فراري اين پرونده نام مستعار "روبي " را براي خود انتخاب كرده و اصالتا اهل مراكش است.

روبي كه يك رقاصه است اعلام كرده است در سال ۲۰۱۰ در مهماني‌هاي منزل برلوسكوني شركت كرده است. وي در آن زمان فقط ۱۷ سال داشته است.

فساد اخلاقي برلوسكوني به گونه‌اي است كه "باربارا برلوسكوني " ۲۶ ساله كه يكي از سه فرزند حاصل از ازدواج دوم "سيلويو برلوسكوني " است نيز در ماه گذشته در گفت‌وگو با مجله "ونيتي فير " اعلام كرد كه از رسوايي‌هاي جنسي فراوان پدرش بسيار آزرده خاطر است.

هفته‌نامه انگليسي اينديپندنت آن ساندي نيز در گزارشي با عنوان "برلوسكوني ۱۴ دختر جوان در حرم‌سراي خود دارد "، گوشه ديگري از فساد اخلاقي نخست وزير ايتاليا را فاش ساخت.

برلوسكوني كه اكنون ۷۴ ساله است در هفته‌هاي گذشته با اعتراض‌هاي شديد در زمينه سياست‌ها و فساد اخلاقيش روبرو بود.

وي پس از ادامه ارتباط‌هاي نامشروع خود با چندين زن و دختر كه عمدتا هنرپيشه يا مانكن بودند، اين افراد را به پست‌ها و مقام‌هاي سياسي ايتاليا رساند و بدين ترتيب توجه رسانه‌ها را بيش از پيش به خود معطوف كرد.
نظرات بینندگان