arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

صالحی امیری: مدیون جانبازان و معلولان هستیم/ خسروی‌وفا: اگر کاری زمین مانده حلالیت می‌طلبم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس کمیته ملی المپیک در مراسم معارفه صمیمی رییس فدراسیون جانبازان و معلولان ، گفت‌: اگر ریشه انقلاب 40 سال عمر کرده است به خاطر حضور جانبازان و معلولان و یادگارهای جنگ و جهاد است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سید رضا صالحی امیری در مراسم تودیع و معارفه محمود خسروی وفا و حمید علی صمیمی، اظهار کرد: اگر امروز انقلاب به دوره 40 سالگی خود رسیده است، ریشه آن به خاطر حضور جانبازان و معلولان و یادگارهای جنگ و جهاد هستند. من سر تعظیم فرود می آورم و به این عزیزان در این مراسم تکریم می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم در خدمت کسانی هستم که شایسته خدمت در این مملکت هستند.

وی ادامه‌ داد: خسروی وفا و صمیمی هر دو از دوستان قدیمی من هستند و من شناخت کافی نسبت به این دو فرد دارم، به ویژه‌ صمیمی که همیشه روحیه با نشاط و چهره خندانی دارد و این مساله سبب شده تا به امروز جایگاه خوبی داشته باشد. امروز من در این مراسم حضور پیدا کردم تا از دل به این افراد سلام خود را ابلاغ کنم؛ به انسان های بزرگی که احترام آنها برای ما واجب است تا زمانی که این انقلاب و نظام است ما مدیون این عزیزان هستیم.

در ادامه‌ محمود خسروی وفا ، رییس کمیته‌ ملی پارالمپیک با بیان این که مراسم تودیع همیشه برای من شبیه مراسم ختم است، اظهار کرد: من به هیچ عنوان احساس نمی‌کنم که در مراسم تودیع امروز قرار دارم ، زیرا از دو ماه پیش از تمام همکاران خود در فدراسیون خداحافظی کرده‌ام و در حال‌ حاضر این مراسم برای من تکراری است. اگر کاری در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است وظیفه من بوده و اگر کاری روی زمین باقی‌ مانده من از دوستان حلالیت می طلبم.

رییس کمیته‌ ملی پارالمپیک، اظهار کرد: من اگر تا به امروز ریاست این فدراسیون را بر عهده داشتم به خاطر کار تیمی بود که صورت گرفته است. خوشحال هستم که در بین 170 کشور شرکت کننده در پارالمپیک، ایران در بین 10 کشور برتر قرار می‌گیرد. ما در وزنه‌برداری ، والیبال و دوومیدانی همیشه حرف اول را می زنیم و امیدوارم که این روال تداوم داشته باشد.

خسروی وفا ادامه‌ داد: من کار خاصی انجام نداده ام،‌ بلکه کمک‌های دولت و مجلس شورای اسلامی و شرایط کشور طوری بوده است که ما تا به امروز توانسته ایم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. امروز نیز باید دست به دست هم دهیم و به صمیمی کمک کنیم تا این درخشش‌ها در فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه‌ داشته باشد. من خود را کارمند صمیمی و فدراسیون جانبازان و معلولان تا یک سال می دانم و تا زمانی که او من را به فدراسیون احضار کند، در خدمت او خواهم بود و حتی نسبت به کارهای باقی‌ مانده و نقاط ضعف فدراسیون پاسخگو خواهم بود تا بتوانم به صمیمی در ادامه‌ راه کمک کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من در کمیته ملی پارالمپیک کارگر صمیمی هستم، اما در فدراسیون کارمند او هستم. امیدوارم که بتوانیم با حمایت‌های بی دریغ از او بتوانیم روند رشد و پیشرفت را در فدراسیون جانبازان و معلولان همچون گذشته تداوم ببخشیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در پایان این مراسم از آقای محمود خسروی وفا به خاطر حضور بیش از 35 سال در این فدراسیون تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظرات بینندگان