arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰

علت استعفاء شجونی از جامعه وعاظ/ پول نمی دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کل جامعه وعاظ تهران با بيان اينكه به نشانه اعتراض از سمت خود استعفا كردم گفت:درحاليكه براي نهادهاي فرهنگي بودجه هاي ميلياردي درنظر گرفته مي شود، جامعه وعاظ تهران يك ريال هم حمايت مالي نمي شود.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به دلایل استعفای خود از سمت دبیر کلی جامعه وعاظ تهران، تصریح کرد: بنده با این مسئولیت سنگین پاسخگوی بعضی نیازمندی ها نبودم چراكه ما بدون حمایت مالی در مقابل فتنه گران و منحرفین ایستاده و با تلاش خود ولایت فقیه را یاری می کنیم.
 
شجونی مهمترین دغدغه جامعه وعاظ تهران را در نظر نگرفتن بودجه برای آن تشکل دانست و افزود: براي نهادهای مختلف فرهنگي به صورت میلیاردی بودجه هاي كلان هزینه می شود و در هر واقع برای هر ارگانی مقدار مشخصی بودجه تعریف شده است ولی متأسفانه جمعیت پرکار وعاظ تهران یک ريال هم بودجه ندارد و از مسئولین وریش سفیداني هم که انتظار حمایت می شد کاری برای این قشر صورت نگرفت.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: طی این سی سال که در جامعه وعاظ فعالیت می کردم حتی یک ريال بودجه برای ما در نظر گرفته نشد البته موقوفات برای طلاب و وعاظ بودجه فراوان دارد، ولی یک ريال از آْن هم به دست ما نرسیده است از این رو بنده به نشانه اعتراض از سمت خود استعفا كردم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شاهنامه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
1
:)))))))))))))))))))))))))))))))
سكوت
|
UNITED STATES
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
2
اااااااااا... آقاي شجوني شما كه شيفته خدمت بوديد دنبال پول نبوديد كه!
راستي من هنوز نفهميدم شما اين بيست سي سال كجا بوديد؟
rostam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
1
اگه جوابم برای خبر شجونی از دبیر کلی جامعه وعاظ استعفا داد در تاریخ 31 شهریور منشر میشد الان به عنوان پیشگو و رمال دستگیر میشدم داداش !
نظرات بینندگان