arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰

رحیمی: در ایران کسی شب گرسنه نمی‌خوابد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رييس جمهوري با بيان اين كه امروز دستاوردهاي انقلاب اسلامي را درخيزش‌هاي مردم منطقه شاهد هستيم، گفت: جمهوري اسلامي ايران الگوي بيداري اسلامي در منطقه است.

به گزارش انتخاب به نقل از ايرنا، 'محمدرضا رحيمي' روز دوشنبه در مراسم گرامي داشت هفته دفاع مقدس كه در نهاد رياست جمهوري برگزار شد، افزود: يكي از مهم ترين عوامل تاثيرگذار حركت اسلامي و خيزش هاي مردم منطقه، انقلاب اسلامي ايران است.

وي با بيان اين كه بستر مقابله با سلطه گران و ظلم در انقلاب اسلامي مهيا شد، اظهار داشت: امروز ما براي جهانيان نمونه بارزي هستيم كه همه به آن تاسي مي‌كنند.

** دفاع مقدس منحصر به جمهوري اسلامي ايران نيست
معاون اول رييس جمهوري با اشاره به تلاش ۳۲ ساله دشمنان براي متوقف كردن حركت انقلاب اسلامي، گفت: آنها جنگ را بر ايران تحميل كردند اما ما پيروز شديم. دفاع مقدس منحصر به جمهوري اسلامي ايران نيست بلكه متعلق به همه ملت‌هاي آزاديخواه است.

رحيمي با يادآوري اين نكته كه در ابتداي انقلاب اسلامي دشمنان با جنگ نتوانستند انقلاب را متوقف كنند، افزود: سلطه گران از آن روز تا به حال تحريم‌هاي متعددي را بر كشور تحميل كردند تا ايرانيان را شكست دهند اما به لطف خداوند به هدف خود دست نيافته‌اند.

وي با بيان اين كه امروز شديدترين تحريم‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران اعمال مي‌شود، خاطرنشان كرد: كشور ما روز به روز در حال پيشرفت است و قله رفيع پيروزي را نشانه گرفته تا بسيج را به همه جهانيان عرضه كند.
معاون اول رييس جمهوري در ادامه سخنان خود با اشاره به اين نكته كه دشمنان با ايران كاري نداشتند، گفت: آنها به دنبال مقابله با اسلام، قرآن، رهبري، امام(ره) و ولايت فقيه هستند چرا كه موتور محرك انقلاب اسلامي همين عوامل اصلي و اصيل است.

رحيمي همچنين به دستاوردهاي علمي كشور تاكيد كرد و اظهارداشت: امروز ايران در جهان ۱۱ برابر از متوسط علمي جهان جلو افتاده است،

وي افزود: در جمهوري اسلامي ايران هيچ كس با گرسنگي سر به بالين نمي‌گذارد و همه از حداقل ممكن برخوردار هستند.

معاون اول رييس جمهوري خاطرنشان كرد: ما درصددهستيم كه در ايران هيچ كس بدون مسكن نباشند و طي امسال و سال آينده جشن پيروزي مسكن دار شدن خانواده‌هاي بدون مسكن برگزار مي شود.

رحيمي با تاكيد بر اين مطلب كه اجراي قانون هدفمندي يارانه ها همه جهان را به شگفتي انداخت، گفت: آنها سعي مي‌كردند با اعمال تحريم در اجراي اين قانون خلل وارد كنند اما هدفمندي يارانه ها راه پيروزي خود را طي كرد.

وي يادآور شد: دشمنان امروز ايران اسلامي درصدد هستند اگر اختلافي در كشور وجود دارد از آن سوء استفاده كنند و به جمهوري اسلامي ايران ضربه بزنند.

معاون اول رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود بسيج را الگو، منشأ و سرچشمه معرفت توصيف كرد و گفت كه پيروزي جمهوري اسلامي ايران متكي بر ولايت فقيه و بسيج است.

رحيمي با يادآوري اين نكته كه ايادي مستكبران در منطقه در قفس‌هاي آهنين محاكمه مي‌شوند، تصريح كرد: همه اميد مردم منطقه انقلاب اسلامي ايران است و ما بايد علاوه بر ساختن كشور براي كمك به آنان آماده باشيم.

وي ادامه داد: روزي خواهد رسيد كه سرزمين فلسطين به معناي واقعي آزاد شود و امروز جرقه‌هاي روشني بخش آن از سازمان ملل مشاهده مي‌شود.

رحيمي تصريح كرد: هر كسي در هر نقطه از جهان مي‌خواهد به عدالت دست يابد از انقلاب اسلامي و جوانان پرورش يافته در اين انقلاب تاسي و تقليد مي‌كند.

وي با بيان اين كه امروز جهانيان از بي عدالتي به سطوح آمده اند و در جستجوي يك محيط معنوي هستند،افزود: اين شرايط تنها با آمادگي ما و ظهور حضرت وليعصر (عج) فراهم مي شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
0
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
بهزاد
|
Philippines
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
2
منم همین نظرو دارم
چون اونایی که گرسنه هستن از فکر بدبختیا اصلا شبا نمیخوابن که برن جزو اونایی که شبا گرسنه میخوابن!!!!
خواب و خوراک رو با هم از دست دادن!
جباری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
3
با چند اختلاس دیگر جز شما کسی سیر نخواهد خوابید .
نظرات بینندگان