arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰

مطهری: اگر دولت احمدی نژاد پاك ترین دولت است....

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی مطهری نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به شعارهای رییس جمهور درباره مفاسد اقتصادی و سخنان اخیر احمدی نژاد در واكنش به اختلاس اخیر به اعتدال گفت: صحبت آقای احمدی نژاد مبنی بر اینكه دولتش پاك ترین دولت هاست ، با اختلاس اخیر باطل است.

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس افزود:  اگر دولت احمدی نژاد پاك ترین دولت در طول تاریخ است ، پس فاسد ترین دولت كدام دولت و با كدام كاركرد می تواند باشد ؛ این حرف ها بی پایه است.

وی در ادامه با اشاره به تحركات انتخاباتی نزدیكان دولت ، تحت لوای جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری نماینده آقای احمدی نژاد است و اگر این جبهه نتواند آرا را به سمت خود جلب كند ،  دیگر كاری از دست آنها بر نمی آید.

مطهری ادامه داد: من از قدیم می گفتم آقای احمدی نژاد نه اصلاح طلب است نه اصولگرا و گروه سومی تشكیل داده ، اما كسی قبول نكرد .

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این دولت از نظر فرهنگی انحراف دارد و لیبرال است؛ و مكتب انحرافی ایران ، در راس این مساله است ، در گذشته راجع به مكتب ایرانی  كه دولت معرفی می كند ، اعتراض می كردیم ، اما دوستان قبول نمی كردند و الان به صحت آن مطالب رسیدند.

مطهری افزود: منش جریان احمدی نژاد جدا از جریان اصولگرایی است و برای خود افكار و عقاید مخصوصی دارند .


وی گفت:  انتخابات آتی مجلس باید با مشاركت مردمی بالایی صورت بگیرد ، تا جریان انحرافی رای بالایی نیاورد ،  اما اگر مشاركت در سطح بالا نباشد ، این گروه ممكن است با سازماندهی كه انجام می دهند ، توفیقاتی داشته باشند .

علی مطهری در ادامه با اشاره به دفاع تمام رییس جمهور از نزدیكانش گفت: روحیه شخص رییس جمهور جوری است كه وقتی روی مساله ای پا فشاری شود و از ایشان خواسته شود ، عكس آن را عمل می كند.

وی افزود: در مساله آقای مرتضوی كه گفته شد در جریان كهریزك متهم است ، ایشان را بلافاصله به عنوان معاون خود معرفی كرد ؛ در داستان آقای كردان كه خواسته شد خودشان حل و فصل كنند، روی وی ایستادگی كرد و در قرار دادن آقای رحیمی به عنوان رییس رسیدگی به مفاسد اقتصادی هم اینگونه عمل كردند .


علی مطهری در خاتمه گفت: متاسفانه وقتی روی موضوعی اصرار می شود، احمدی نژاد بر عكس آن موضع می گیرد و این نشان دهنده روحیه خاص آقای احمدی نژاد است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
1
0
اقاي مطهري خودش هم مي داندكه دروغ گودشمن خدااست به ملت هم ثابت شده
نظرات بینندگان