arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰

پیامکی که باعث می شود فیروز کریمی از خودش بیزار باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
- این جملات بخشی از گلایه های فیروز کریمی است در خبرورزشی.

به گزارش خبرآنلاین؛ فیروز کریمی این جمله را می گوید و نفرین می کند زمین و زمان را. می گوید :« اصلا من یک تصمیمی هم در زندگی شخصی ام گرفتم . شاید هم اشتباه کردم . ولی این حریم شخصی زندگی ام است . چرا باید از من چنین موجودی بسازند؟»

کریمی دو سال بعد از اتهام منشوری بودن ، دیگر آن مرد همیشه سرزنده و شوخ نیست. دیگر دل و دماغ گفتن و خندیدن را ندارد. می گوید:« خراب کردن که کاری ندارد. یک سد 10 سال طول می کشد تا ساخته شود اما با یک انفجار کوچک می توان نابودش کرد. این اتفاقی بود که با بستن « ف-ک» به اسم من برای زندگی ام افتاد.» و ادامه می دهد:« یک روزی افتخارم این بود که تو خیابان راه بروم و بشنوم از هر جا که رد می شوم بگویند این فیروز کریمی است که تیمش قهرمان شده اما حالا جرات راه رفتن در خیابان را ندارم. تا می بینند می گویند «ف- ک» آمد. همان که ... جرمم چه بوده؟ از دیوار کسی بالا رفتم؟ نگاهم به ناموس کسی افتاده ؟ اصلا یک نفر بیاید در این فوتبال و بگوید که من یک ریال از او گرفتم.»

کریمی می خواهد از نو شروع کند و دلگیر است از سیمایی که این حوادث برایش ساخته. از اینکه حالا باید روی تلفن همراهش پیامک هایی را ببیند که او را دعوت می کنند به داشتن اوقاتی شاد و مفرح!
نظرات بینندگان