arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰

ايازي: بازديد از هيچ برج بين‌المللي، به ارزاني برج ميلاد نيست

بعد از اينكه برخي از رسانه‌ها با انتقادات سياسي سعي در القاي تفكرات خاصي در ذهن افكار عمومي داشتند و تلاش مي‌كردند نماد مدرن پايتخت ايران اسلامي را وارد مسائل حاشيه‌اي كنند، اكنون محمد هادي ايازي سخنگوي شهرداري تهران با قاطعيت اعلام مي‌كند كه تعرفه‌هاي بازديد از برج ميلاد منطقي و متناسب با هزينه‌هاي نگهداري اين مجموعه ملي است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بعد از اينكه برخي از رسانه‌ها با انتقادات سياسي سعي در القاي تفكرات خاصي در ذهن افكار عمومي داشتند و تلاش مي‌كردند نماد مدرن پايتخت ايران اسلامي را وارد مسائل حاشيه‌اي كنند، اكنون محمد هادي ايازي سخنگوي شهرداري تهران با قاطعيت اعلام مي‌كند كه تعرفه‌هاي بازديد از برج ميلاد منطقي و متناسب با هزينه‌هاي نگهداري اين مجموعه ملي است.

 به گزارش پارس توریسم ، ايازي مي‌گويد: «بازديد همه اقشار جامعه از يك طبقه برج ميلاد با پرداخت 9هزارتومان ميسر است.»

او با بيان اينكه در حال حاضر شمار قابل توجهي از بازديدكنندگان برج ميلاد را قشر مستضعف جامعه تشكيل مي‌دهند، خاطرنشان مي‌كند:«بخشي از اقشار مستضعف با استفاده از پكيج‌هاي فرهنگي و تورهاي تهران‌گردي از برج ميلاد بازديد كرده‌اند».

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران ادامه مي‌دهد:«بخش عمده هزينه اين قبيل بازديدهاي عمومي و تورهاي يك‌روزه تهران‌گردي توسط شهرداري تامين مي‌شود».

ايازي با اشاره به پايبندي كامل شهرداري به مصوبه شوراي شهر در خصوص نرخ وروديه و تعرفه‌هاي بازديد از برج ميلاد، مي‌گويد:«بازديد از هيچ برجي در سطح بين‌المللي، به ارزاني برج ميلاد نيست».

سخنگوي شهرداري تهران يادآور شد: من قاطعانه مي‌گويم كه حتي يك ريال وجه اضافي خلاف مصوبه شوراي شهر از بازديدكنندگان برج ميلاد دريافت نمي‌شود.

 

منطقه 22 قطب تفرجگاهي پايتخت مي‌شود

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران همچنين در حاشيه بازديد از پروژه تفريحي گردشگري آبشار تهران، گفت: «منطقه 22 به عنوان قطب تفرجگاهي پايتخت در بحث ايجاد سرانه‌هاي اجتماعي و فرهنگي گام‌هاي موثري برداشته است.»

به گزارش تهران امروز، دكتر ايازي معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به اينكه منطقه 22 منطقه خاص تفرجگاهي شهر تهران است و بايد از امكانات مناسب به ويژه در بحث اجتماعي و فرهنگي برخوردار باشد، گفت: «اين منطقه از نظر جلب مشاركت سرمايه‌گذاران براي احداث سرانه‌ها موفق عمل كرده است و سرمايه‌گذاران مايل به سرمايه‌گذاري در اين منطقه‌اند. بنابراين در راستاي جلب رضايت و رفاه شهروندان لازم است كه بحث احداث و افزايش سرانه‌هاي اجتماعي و فرهنگي نظير سينما، تئاتر و... جدي‌تر دنبال شود.

همچنين حسين مرادي شهردار منطقه 22، در حاشيه بازديد محمدهادي ايازي از پروژه تفريحي گردشگري آبشار تهران با ارائه توضيحاتي در خصوص پروژه‌هاي فرا منطقه‌اي در دست احداث منطقه 22به ويژه درياچه چيتگر، ساماندهي رود دره كن، هزار و يك شهرو پرديس اسب سواري و همچنين پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري در اين محدوده از پايتخت، درباره مجموعه اجتماعي فرهنگي تسنيم و آبشار تهران به‌عنوان 2 پروژه بزرگ و آماده بهره‌برداري منطقه گفت: «مجموعه تسنيم با 7 هزار و 650 متر مربع زيربنا در 6 طبقه شامل پاركينگ زيرزميني، همكف و 4 طبقه فرهنگي احداث شده و براي ارائه خدمات مرتبط با مسائل اجتماعي، فرهنگي و مذهبي به شهروندان آماده است. پروژه آبشار تهران نيز با حدود 70 هكتار مساحت با هدف افزايش سرانه فضاي سبز و تامين سرانه‌هاي تفريحي، ورزشي و گردشگري در ارتفاعات منطقه احداث شده است. اين مجموعه با دارا بودن فضاي گسترده تفريحي امكانات كافي را براي بهره‌برداري همه شهروندان در همه گروه‌هاي سني داراست و قرار است با كاشت گونه‌هاي گياهي مختلف، تا 3 هزار هكتار وسعت پيدا كند. پروژه آبشار پروژه‌اي همگون با طبيعت است كه تمامي مصالح بكار رفته در آن، به نوعي از طبيعت استحصال شده است و مي‌تواند فضايي مناسب را براي تفريح و تفرج شهروندان تهراني در ارتفاعات شمال غربي تهران فراهم كند.»

مرادي در پايان صحبتهاي خود خاطرنشان كرد: «شهرداري منطقه به منظور تامين سرانه‌ها و جلب رفاه شهروندان براي تهيه اسناد فرادست و اجرايي كردن مديريت يكپارچه شهري CDS فعاليت‌هايي را آغاز كرده و تا سال 91 سند راهبرد مديريت شهري را براي اولين بار در ميان مناطق پايتخت تهيه و اجرايي مي‌كند.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
0
همچین دیدنی هم نیست با این نمای رنگ و رو رفتش تازه میری اون بالا دود و هوای کثیف روی شهر و ببینی؟
حمیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
0
0
چرا هیچ ادرس دقیقی ندادید؟
حمیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
0
0
البته منظورم ادرس ابشار تهرانه نه برج میلاد.
نظرات بینندگان