arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

آخوندی: در مقدمات پرواز تهران-یاسوج جای ایرادی نیست/ همه چیز مبهم است / هر اطلاعاتی را بدون سانسور به مردم خواهیم گفت

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا این لحظه بررسی‌ها نشان می‌دهد در مقدمات پرواز "تهران-یاسوج" هیچ جای ایرادی نیست و واقعا همه چیز مبهم بوده که چرا این حادثه رخ داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا این لحظه بررسی‌ها نشان می‌دهد در مقدمات پرواز "تهران-یاسوج" هیچ جای ایرادی نیست و واقعا همه چیز مبهم بوده که چرا این حادثه رخ داده است.

به گزارش تسنیم، عباس آخوندی دقایقی پیش در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: داشتم آماده می‌شدم که برای افتتاح تطویل باند فرودگاه یاسوج به اینجا بیایم ولی متأسفانه در این شرایط غم‌بار آمدم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا این لحظه بررسی‌ها نشان می‌دهد در مقدمات این پرواز هیچ جای ایرادی نیست و واقعاً همه چیز مبهم است که چرا این حادثه رخ داده است، افزود: در شرایط سخت تحریم‌ها، سرپا نگه داشتن صنعت هوانوردی کار سختی بوده و همه اجزای این صنعت با تحریم‌ها لطمه دیدند.

آخوندی با تاکید براینکه از مردم و رسانه‌ها انتظار دارم که اظهارنظر غیرکارشناسی نداشته باشند، ادامه داد: سازمان هواپیمایی بدون وابستگی علل حادثه را بدون اغماض بررسی می‌کند، مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کاملاً مستقل است، خاطرنشان کرد: همکاران من در این استان وظیفه دارند به تک تک خانواده‌ها سر بزنند و با آن‌ها گفت‌و‌گو و هر ابهامی و مشکلی دارند، رسیدگی و رفع شود و من این را از استاندار انتظار دارم.

آخوندی بیان کرد: در این 4 سال روی صنعت هوانوردی متمرکز شدیم و در همین تنگناها تلاش‌های زیادی داشتیم، این صنعت بیشترین توسعه را ایجاد می‌کند؛ نسبت به ایمنی پروازها بسیار حساس بودیم و اکنون باید ببینیم این حادثه با وجود این همه حساسیت‌ها چرا رخ داده است.

وی ابراز کرد: هر اطلاعاتی در این زمینه باشد بدون سانسور به مردم خواهیم گفت و تا آخر در کنار مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد و مدیران آ‌ن‌ها خواهیم بود و آن‌ها را تنها نمی‌گذاریم.

وی تاکید کرد: جستجوها برای مشخص شدن سرنوشت پرواز ناتمام تهران به یاسوج با جدیت ادامه دارد و احتمال دارد این جستجوها به روز سوم بکشد.

آخوندی افزود: کمبودی نیست ولی تقاضای چند فروند هلی‌کوپتر دیگر را دادم تا با توجه به وضعیت خاص منطقه، بتوانیم جستجوی بهتر و سریع‌تری داشته باشیم.

برچسب ها: آخوندی ، هواپیما
نظرات بینندگان