arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

شهادت 3 مامور ناجا در پی حمله مهاجمین در خیابان پاسداران / سخنگوی ناجا: قاتلین دستگیر شدند/ اوضاع تحت کنترل پلیس است+فیلم / هویت راننده اتوبوس مرگ مشخص شد

در پی حمله مهاجمین به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران ۳ تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری فارس نوشت: در پی حمله مهاجمین به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران ۳ تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.

تجمع گروهی از دراویش در مقابل کلانتری ۱۰۲ از عصر امروز به تشنج کشیده شد. اما حمله خشمگین یکی از هواداران با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری، آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.

نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شهروندان همه مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.

دستگیری عوامل شهادت سه مأمور پلیس تهران در کسری از زمان/ اوضاع پاسداران تحت کنترل پلیس است

سخنگوی ناجا با اعلام این مطلب که عوامل به شهادت رساندن سه مأمور یگان امداد پلیس تهران در کسری از زمان دستگیر شده‌اند، به برهم‌زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی برخورد قاطع صورت می‌‌گیرد.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی با تأیید شهادت سه نفر از مأموران ناجا در خیابان پاسداران تهران اعلام کرد: در آستانه شهادت بانوی دو عالم عوامل فریب‌خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مذبوحانه و خباثت‌آمیز با یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان‌بخشی به امنیت در منطقه حاضر بودند به شهادت رساندند.

سخنگوی ناجا اعلام کرد: قاتلین در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع هم‌اکنون تحت کنترل پلیس است.

سردار منتظرالمهدی ضمن تسلیت شهادت این سه مأمور فداکار و متعهد ناجا به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی که باشد برخورد می‌شود.

 

هویت راننده اتوبوس مرگ مشخص شد

فارس در گزارشی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد "راننده اتوبوسی که به صورت وحشیانه به مردم و ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمله کرد، فردی به نام «یاور محمد ثلاث» از پیروان فرقه دراویش گنابادی است"

این منبع ادعا کرد ، اتوبوس مذکور متعلق به یکی از سران فرقه گنابادی و با پلاک شهرستان است و در روزهای اخیر در حاشیه خیابان گلستان هفتم پاسداران متوقف بوده است

نظرات بینندگان