arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶

سازمان امداد و نجات: هیچ جسدی به پایین کوه دنا منتقل نشده / فعالیت در دمای منفی 40 درجه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه تیم‌های عملیاتی جدید از صبح امروز به سمت لاشه هواپیما حرکت کرده‌اند، گفت: از روز گذشته تاکنون هیچ جسدی به پایین کوه منتقل نشده است.

شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین جزئیات عملیات جست‌وجو در محل لاشه هواپیمای تهران -یاسوج، اظهار داشت: شب گذشته 24 نفر از تیم‌های ورزیده در محل لاشه هواپیما حضور داشته و تا شرایطی که از لحاظ جوی مساعد بود به جست‌وجوی اجساد پرداختند.

وی افزود: تاکنون هیچ جسدی به پایین کوه دنا منتقل نشده است و صبح امروز نیز از منطقه سی‌سخت تیم‌های جدید عملیاتی به سمت لاشه هواپیما حرکت کرده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: با توجه به برودت هوا و آغاز بارندگی در ارتفاعات بالاتر کوه دنا مشخص نیست که تیم جدید چه ساعتی به محل لاشه هواپیما برسند.

فتحی در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال سرمازدگی تیم‌های امدادی در ارتفاعات بالا وجود دارد،‌ خاطرنشان کرد: تمام تجهیزات لازم که این امدادگران در ارتفاع 4 هزار متری و دمای زیر منفی 40 درجه نیاز است را به همراه داشته و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. ولی به طور کلی ایمنی عملیات برای امدادگران مدنظر ما قرار داشته است.

نظرات بینندگان