arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶

کری خوانی امری برای رئال مادرید: نمی‌دانند با چه چیزی رو به رو خواهند شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی پاری سن ژرمن اذعان داشت شاگردانش در ورزشگاه پارک ده پرنس به گونه‌ای دیگر با حمایت ویژه هواداران مقابل شاگردان زین الدین زیدان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، پاری سن ژرمن بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید واگذار کرد و در حال حاضر به بازی در ورزشگاه اختصاصی‌اش فکر می‌کند.

اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: در اکثر بازی‌های این فصل ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم، اما در پارک ده پرنس، جایی که ما 17 پیروزی در آن کسب کرده‌ایم، یک نیروی بزرگ احساس می‌کنیم.

او ادامه داد: مارسی و رئال مادرید به ورزشگاه ما بیایند اما آنها نمی‌دانند با چه چیزی رو به رو خواهند شد. این دو بازی بزرگ برای کسانی است که ما را حمایت خواهند کرد. تیم ما متعهد و متقاعد شده است، اما در این دو بازی بیشتر خواهد بود.

سرمربی پاری سن ژرمن افزود: همه توانمان را در زمین به کار می‌گیریم و بدون توجه به گذشته و آینده تنها به بازی که در آن حضور داریم فکر می‌کنیم. از زمانی که باشگاه پاری سن ژرمن احداث شده ما بیشتر از بیست بار در خانه مارسی را شکست دادیم. چند روز پس از این بازی ما بازخواهیم گشت. سه بازی پیش روی ما بخشی از تاریخ باشگاه را رقم می‌زنند. برو پاریس!

نظرات بینندگان