arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
پایانی برای دغدغه مادران پر مشغله

گهواره هوشمندی که با ریتم بدن نوزاد هماهنگ است +ویدئو

گهواره هوشمند MAMAROO4  محصولی است که با کمک موبایل های هوشمند و از طریق وای فای و بلوتوث قابل تنظیم است و کودکان نوزاد تا 1 سال و نیمه را نگهداری می کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گهواره هوشمند MAMAROO4  محصولی است که با کمک موبایل های هوشمند و از طریق وای فای و بلوتوث قابل تنظیم است و کودکان نوزاد تا 1 سال و نیمه را نگهداری می کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از جی آی گجت ، گهواره هوشمند mamaroo4  یکی از ایده آل ترین محصولات برای مادرانی است که کودکانی بدقلق و البته بدخواب دارند .

البته این محصول صرفا برای خواب کودک طراحی نشده و می تواند وسیله ای ایمن برای مادرانی باشد که پر مشغله هستند و لازم است ساعاتی کودک را بدون در آغوش گرفتن نگهداری کنند .

از قابلیت های مهم این دستگاه می توان به همگام سازی با موبایل های هوشمند ، پخش موسیقی ،حرکت همگام با ریتم تنفس و حرکات کودک و البته تنظیم حرکات با دو روش دستی و اتوماتیک اشاره کرد .

افزون بر این ها ، این دستگاه ، از طریق وای فای و بلوتوث با  موبایل های هوشمند مادر و پدر ارتباط برقرار کرده و وضعیت کودک را به آنان مخابره می کند . وجود کمربند امینی و گیره وصل عروسک از دیگر امکانات جذاب این گهواره هوشمند است . کاربر می تواند گهواره را بر اساس محدودیت زمانی تنظیم کند و یا بدون محدودیت کودک را در دستگاه بگذارد .

قابلیت انعطاف و تنظیم اندازه های این دستگاه به شکلی است که از نوزاد تازه متولد شده تا کودک 1 سال و نیم الی 2 سال را در خود جای می دهد . نحوه طراحی این دستگاه به شیوه ای است که مانع از حرکات بدن کودک نشده و به ستون فقرات وی اسیب نمی رساند .

نحوه حرکات این دستگاه هم اسامی جالبی دارد : کانگورویی ، بالا و پایین ، چپ و راست ، چرخشی ، امواج دریا . قیمت این محصول 220 دلار است .

 

نظرات بینندگان