arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
2 طرح ویژه برای دستیارهای صوتی گوگل معرفی شد :

ادغام با تلفن های هوشمند و افزودن 30 زبان زنده دنیا

شرکت گوگل اعلام کرده است که تعدادی از به روز رسانی های جدید را برای نسل جدید دستیار های صوتی خود در نظر دارد . این به روز رسانی ها شامل زبان و توسعه کارکرد است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت گوگل اعلام کرده است که تعدادی از به روز رسانی های جدید را برای نسل جدید دستیار های صوتی خود در نظر دارد . این به روز رسانی ها شامل زبان و توسعه کارکرد است .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج ، این روزها ، دستیار های صوتی محبوبیت و کاربردی چشمگیر دارند ، اما توسعه طرح های مبتنی بر این ابزارها از اهمیت بسزایی برای کاربران برخوردار است .

گوگل نیز اعلام کرده برای احترام به حقوق کاربران قصد دارد اقدام به یکپارچه سازی عمیق تر بین دستیار صوتی خود و  گوشی های هوشمند و سیستم های حامل کند . اگرچه در روزهای اول آزمایش یکپارچه سازی ، اطلاعاتی در خصوص مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مطرح می شد ، اما گوکل قصد دارد با ترکیب این یکپارچه سازی و تکنولوژی واقعیت مجازی یک روند تحولی عمده در شرکت خود ایجاد کند .

علاوه بر تولید کنندگان تلفن، گوگل قصد دارد  با حامل های بی سیم نیز کار می کند تا خدمات خود را با دستیارهای صوتی  ادغام کنند. در سطح ابتدایی، این به این معنی است که گوگل می تواند حامل های بسته های بازی  را با   پشتیبانی کند .بنابراین می توانید آنها را از طریق گوشی خود و با تکنولوژی دستیار صوتی  تنظیم کنید.پیش بینی می شود برخی شرکای اولیه گوگل مثل سونی و ال جی از پیشگامان حمایت از این طرح باشند .

افزون بر این ها گوگل اعلام کرده به زودی دستیار های صوتی خود را تا 30 زبان ارتقا خواهد داد . این خبر که امروز اعلام شده وعده داده تا پایان سال جاری میلادی تا 30 زبان را پشتیبانی کرده و فرهنگ ملل گوگل را متنوع تر خواهد کرد . موضوعی که می تواند برای کاربران نیز بسیار با ارزش باشد .

 

نظرات بینندگان